Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

29-09-2010 om 10:02

Van castricum naar tilburg met auto

Morgen ga ik een dagje voor mijn werk naar Tilburg. Ik zit heel erg te twijfelen of ik met de trein zal gaan (2 uur trein en een kwartier bus) of met de auto (1 uur en 40 minuten). Hoe staat het met files? Knooppunt Everdingen? Verder nog veel files???

Ik heb zo'n hekel aan de trein......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lynna

Je moet Amsterdam passeren en Utrecht passeren. Kun je buiten de spits rijden? Zo nee, wat is dan de voorspelling bij de anwb voor de vertraging?

En een tientje extra voor de 1e klas, is dat een optie? Nou ja misschien een paar tientjes...

In je dromen

Alleen in je dromen rijdt je Castricum-Tilburg in 1 uur en 40 minuten ('s nachts dus). Andere momenten van de dag kun je gerust rekenen op dik 2 uur. En een hoop stress. En donderdag is zo'n dag dat bijna iedereen werkt (woensdag en vrijdag zijn vaak wat rustiger).

Tilburg is leuk! Waar moet je precies zijn? Misschien heb ik dan nog wat leuke tips voor je.

Dorry

Vic

Vic

29-09-2010 om 22:22

Ik zou

Ik zou rekenen op ruim twee uur, en dan met de auto gaan. Als het ov volgens planning 2 uur en een kwartier duurt, kun je daar in de regel een half uur bij optellen.

Petr@

Petr@

29-09-2010 om 22:33

En ik zou

lekker met de trein gaan en eersteklas reizen.
Zelfs 's nachts kan je daar in de file staan ))

Lynna

Lynna

29-09-2010 om 23:22

Toch auto....

Eerste klas kost 60 euro ipv 35 euro. Dat word me te gek. Ik ga het met de auto proberen en zie wel........

Bedankt voor het advies!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Maxime.M

Maxime.M

30-09-2010 om 09:16

Volgende keer

Als je volgende keer (jij of iemand anders die dit leest) nog eens op pad moet in de spits, check dan eens de website van tomtom (www.tomtom.com) Daar is namelijk ook een routeplanner te vinden die de files van dat moment mee rekent. Je moet dus niet in de avond een route gaan checken voor de dag erop, maar dan is het het handigste dat je een dag ervoor ook de ochtendspits kiest en op dat moment eens kijkt hoe lang het gaat duren.
Ik heb net even de de route Castricum-Tilburg bekeken en nu om 9.15 doe je er 2uur en 33 minuten over, hij geeft ook nog eens de snelste route van dat moment.

Een tipje voor als je nog eens weg moet, het grote verschil is dus dat deze site de files meetelt.

Sawo

Sawo

30-09-2010 om 10:41

Historische files?

Alle rekenmodellen voor dit traject leveren geen goede resultaten. Sinds afgelopen maandag is de A2 bij Everdingen open en hebben we hopelijk minder files.

allen was het vandaag rotweer. Is het goed gegaan Lynna?

groet

saar

Vic

Vic

01-10-2010 om 13:17

En?

Viel het mee?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.