Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

karin

karin

12-02-2009 om 23:48

Vallen converse all stars gympen normaal uit dus ook geschikt voor brede voeten?

Ik heb voor ons dochtertje op internet superleuke allstars gezien van Converse,alleen zij heeft mt 21 ook gehad rond het jaar en die kreeg ik niet aan helaas,door haar breder voet en hoge wreef,maar volgens de verkoopster vallen deze ruim en breed uit!
Het is een risico om via internet schoenen te kopen ,omdat je niet weet of ze goed zitten en ze dan weer moet retouren(en dat kost je weer vaak verzendkosten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
karin

karin

12-02-2009 om 23:50

Dus was mijn vraag,vallen deze echt breed en ruim?

Maar vallen All stars echt breed en ruim?
Ik vind gympen bij mijn kinderen zoiezo vaak wat lastiger aantrekken omdat ze beide een hoge wreef hebben en brede voet,of het ligt aan mij............

Prima gymp

Ik heb voor mijn dochter -lederen- all stars gekocht. Ze heeft maat 24, maar de schoen werd maat 23, ze vallen dus een maat groter. Mijn dochter heeft dikke voetjes, kan dus ook alleen maar lage schoenen aan en het voordeel van deze zijn dat je de veters een gaatje lager kunt maken. Ik vind ze prima zitten, maar meer als "bij"schoen, want er zit weinig model in het voetbed.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

13-02-2009 om 11:07

All stars?

Ik zou geen all stars gympen kopen voor zo'n klein kind, die schoenen geven totaal geen steun. Schoenen moet je ook altijd even passen, het ene merk valt heel anders dan het andere in dezelfde maat.

Inderdaad

ze geven weinig steun, maar je kind loopt toch ook wel eens op regenlaarsjes?
Voor een schoentje erbij zijn ze prima hoor.
Maar zelf passen is wel aan te raden.

Niet voor smalle voetjes

Mijn kinderen kunnen eigenlijk geen All Stars dragen (voor erbij hoor). Hun voeten zijn te smal. Wat nog wel helpt zijn van die inlegzooltjes en dikkere sokken. Mijn zoons hebben ze dus wel gedragen toen ze 2 en 3 jaar waren, maar nu ze ouder zijn gaat het niet meer omdat de schoenen echt veel te breed zijn. De All Stars vallen inderdaad een maat groter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.