Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

PDD-ertje

PDD-ertje

11-02-2010 om 12:02

Valentijnsdag

Ik pieker me suf, maar kan echt niks leuks bedenken om mijn lief te verassen met valentijn. Heeft iemand van jullie nog leuke ideeen die op korte termijn te realiseren zijn? Ben erg benieuwd en hoop op leuke dingen......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-02-2010 om 12:43

Maak het niet te moeilijk

Ondanks dat ik het leuk zou vinden als mijn man spontaan uit de bocht zou vliegen met Valentijn, zou ik niet willen dat hij om zo'n door de commercie flink uitgebuite dag in de stress zou schieten. Ik verwacht dus oprecht niets op 14 februari. Als hij toch met een kaartje aankomt met 'ik hou van je' erin geschreven, of een bosje bloemen neem ik het dankbaar aan, ik waardeer het uiteraard, ik ben ook maar een mens).

fluitketel

fluitketel

11-02-2010 om 13:51

Lekker ontbijt

met verse broodjes, gekookt ei en meer dingen die hij lekker vindt.

Hele dag verwennen

Als ik een hele dag niets hoefde te doen en hij allemaal dingen in huis had gehaald die ik graag eet en dan steeds bedienen, lekkers voor mij kaar maken, voeten en rug masseren. Stukje met de auto rijden door mooie omgeving en dan lekker bakkie koffie met wat lekkers erbij. (Je kunt vast raden dat ik op dieët ben en steeds aan eten denk......)

Terpi

Terpi

11-02-2010 om 16:24

Sauna

Lief en ik zijn die dag in de sauna te vinden, gewoon genieten, ontspannen en lekker samen zijn. Nou heb ik wel het gemak dat de kinderen bij hun vader zijn die dag...

Bastet

Bastet

11-02-2010 om 18:55

Kaaskopje(ot)

Ik kreeg vandaag onverwacht prachtige rozen van mijn man,omdat het vandaag geen valentijnsdag is..
Bastet

Lara

Maar Lara, waarom moeten wij dat doen laat de man dat maar een keer doen....mooi ondergoed aan. Ik pas daar namelijk niet meer in....

Kaaskopje

Kaaskopje

12-02-2010 om 01:02

Bastet

Hij is wel orgineel

Minet

Minet

12-02-2010 om 08:04

Mooie bh

Heb net voor mezelf een prachtige Sapph besteld uit hun nieuwe collectie, wordt morgen bezorgd, dus zondag verras ik mezelf EN mijn man daarmee
(zijn poging om mij met een prachtige BH te verrassen mislukte jammerlijk, de geleverde BH had 2 verschillende cupmaten )

Minet

Minet

12-02-2010 om 19:11

Moyodo

Dan heb je mij nog nooit gezien......als ik mooie bh's kan kopen kun jij dat ook!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.