Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cecile_s

cecile_s

23-10-2009 om 08:50

Vaatwasser via internet/webwinkel

Wij willen een nieuwe vaatwasser kopen. Nou begrijp ik dat het een stuk goedkoper kan via internet/ een webwinkel.

Maar met welke?
Wie heeft goede ervaringen? Qua service met installatie (neem aan dat ze dat doen) en qua service als je problemen hebt? En scherpe prijs is mooi meegenomen, maar service vind ik belangrijker.

Alvast bedankt voor alle tips!

Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kieskeurig.nl

....daar kun je zoeken naar een goede winkel met een mooie prijs. Alle gegevens staan bij de winkel aangegeven; klanttevredenheid, telefoon- en adresgegevens, en of ze lid zijn van Thuiswinkel waarborg. Ik zou daar even rondneuzen, het is echt een heel erg handige site!
Wij hebben al veel gebruik gemaakt van kieskeurig en heel veel online besteld. Ik moet zeggen dat we wel altijd de betere/duurdere merken kiezen, misschien hebben we daarom nog nooit een probleem gehad met een van onze apparaten. Als er iets mee zou zijn lijkt me dat wel een probleem, want veel van die bedrijven zitten inderdaad op goedkope bedrijfslocaties in Drenthe oid, en dat moet je dus daarheen als er iets mee is. Maar aan de andere kant heb je bij een vaatwasser al snel rond de 80 euro voordeel.

En over de service; je kunt ook een webwinkel bij jou in de buurt zoeken en hen vragen of ze een aansluitservice hebben. En hoe het verder zit als je apparaat kapot gaat. Succes ermee!

Peetje

Peetje

24-10-2009 om 15:30

Goede ervaring...

hoi,

Ik heb goede ervaringen met modern.nl van vaatwasser tot friteuse: hele goede prijs, prima service (en nee, geen aandelen .

groeten,
Peetja

evy

evy

24-10-2009 om 16:38

Wij...

zoeken via de consumentenbond de beste uit en bestellen die dan via kieskeurig bij de goedkoopst leverancier of de bijna goedkoopste in de buurt.
Gaat erg goed.
De vaatwasser van Bosch ging snel stuk (wij hadden het frontje van de nieuwe keuken er nog niet op en toen klapte de vaatwasser deur een paar keer hard omhoog omdat de deur zo niet zwaar genoeg was) Ik heb toen Bosch gebeld, er kwam een monteur die de vaatwasser maakte zonder dat ik iets hoefde te betalen.
Datzelfde hebben we meegemaakt met de droger.
Ik heb me nooit tot het bedrijf gewend waar we de apparaten hebben gekocht maar rechtsstreeks tot de fabrikant.

Groet Evy

Ilva

Ilva

24-10-2009 om 19:22

Ook modern

Wij hebben ook al twee keer bij Modern.nl gekocht. Wasmachine en vaatwasser. Wasmachine werd keuring naar zolder gebracht en zelfs de droger die we zelf even verplaatst hadden zetten ze weer keurig op hun plaats. Zeer tevreden hierover. Oh ja, de prijzen waren ook nogeens goed.

Goede ervaring

Ik heb ook al heel veel (waaronder huishoudelijke apparaten) via internet gekocht. Prijzen zijn heel scherp en als er een afhaalpunt in de buurt zit kan je ook nog zelf afhalen.

Een hilarisch voorval was een keer toen ik een tv had besteld. Komt er een vrachtwagen voorrijden en een man met afleverbon belt aan. Hij vraagt waar het ding heen moet en zegt: 'Naar zolder zeker?'. Ik verbaasd: 'Nou nee, hij komt in de woonkamer!' 'Goh, dat hoor je ook niet vaak', zegt hij terwijl hij een wasmachine begint uit te laden. Ha, ha, dat was dus een keer dat de bestelling verkeerd ging. Maar een paar dagen later kwamen ze keurig de bestelde tv brengen.

mijk

mijk

25-10-2009 om 13:47

Goede ervaring

met inbouwsite.nl. Onze vaatwasser werd 2 dagen na bestelling geleverd en er werd een tijd bij gemeld. We hebben hem zelf geïnstalleerd dus met de installateur heb ik geen ervaring..

Mijk=

Bastet

Bastet

25-10-2009 om 18:47

Ja hoor

Ik bestel witgoed de laatste jaren altijd via internet,scheelt winkels aflopen voor prijsvergelijk,en de prijzen zijn scherper dan in de winkels.Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.