Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vaatwasmiddel

beetje rare vraag:
het dekseltje van het (vaatwasser)wasmiddelbakje is kapot dus kan ik de vaatwasser nu niet gebruiken.
maar je hebt toch ook vaatwasmiddelen die je niet in het speciale bakje moet doen maar bv in het bestekmandje??????
Wie kent zo'n product????
Alvast bedankt!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Waarom....

...niet even gebeld naar de leverancier van je vaatwasser? Voor een paar euro sturen ze je waarschijnlijk een nieuw dekseltje, en is je probleem opgelost (en die euro's heb je zo terugverdiend als je weer ouderws poeder kunt gebruiken ipv mega dure blokjes die in de bestekbak kunnen)

Ingrid

amk

amk

19-03-2009 om 21:32

Blokje op de bodem

in mijn vorige huis had ik een vaatwasmachine. En daar hoorde je gewoon een harde plok als het klepje open ging en het blokje op de bodem van de machine belandde. Lostte altijd prima op.

Angela

Merla

Merla

20-03-2009 om 08:40

Functie klepje

Ja maar waarom denk je dat dat klepje eerst dichtzit?
Als je het blokje op de bodem gooit (of in het bestekmandje) ipv in het vakje met klepje, begint het blokje bij het spoelen al op te lossen en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Nou denk ik dat het met een blokje minder erg is dan met losse poeder (dat spoelt natuurlijk gelijk mee) maar het zou niet mijn voorkeur hebben. Ik zou dus zeker zorgen voor een nieuw klepje (en dan weer overstappen op losse poeder )

Merla

Als ik het me goed herinner, bestaan er blokjes die inderdaad in het bestekmandje kunnen, omdat ze in een folie zitten die in water oplost. Die blokjes doe je dus met folie en al in de vaatwasser. Ervaring heb ik echter niet met die blokjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.