Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lisa

Lisa

26-10-2009 om 19:08

V tech pocket of kidizoom graag tips

Ik wil een v tech pocket voor mijn zoon kopen, (of een kidizoom)hij is 4 jaar en een echte jongen,iemand tips voor spelletjes die bij jullie thuis een suc6 zijn?
Dan is dus de andere optie,de kidizoom weer iets anders lijkt het maar ook daarop kan je spelletjes doen, mij is het niet geheel duidelijk of je die spelletjes ook kan uitbreiden of niet. en is dat erg leuk voor een kind of valt dat tegen?
Ik hoor graag jullie tips.
thnks lisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Salie

Salie

27-10-2009 om 13:30

Lisa

Hoi,

Wij hebben hier een v-smile. De pocket heb ik tweedehands op de kop getikt en ligt te wachten tot 5 dec. De spelletjes voor de smile en pocket zijn hetzelfde. Mijn kinderen zijn 6 en 3. Winnie de poeh is leuk voor de 3 en 4 jarigen. Dora en Cars zijn ook erg leuk. Als ze wat ouder worden. Kan ook al met vier hoor. We hebben alladin en alfabetrace ofzo. Eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk.)

De kiddizoom hebben wij ook. Vorige jaar van Sinterklaas voor dochter van toen 5,5 jaar. Inmiddels is ze ruim zes en vindt het nog steeds wel leuk. Zou er wel oplaadbare batterijen indoen. En eventueel een geheugenkaartje. Filmpjes maken vinden ze leuk, en de foto's bewerken. De spelletjes zijn ook wel aardig, maar dat is volgens mij niet uit te breiden.
Mijn zoon van 3,5 is er nu steeds erg druk mee. Hij vindt het geweldig. De kwaliteit kan je niet vergelijken met een echt fototoestel, maar de mogelijkheden zijn wel leuk. Heb er geen spijt van.
Gr. Salie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.