Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

29-01-2009 om 16:07

Update vermissing kat

begin december heb ik hier geschreven over onze kat die weg was. Vanmiddag belde de dierenambulance, hij was binnen gebracht, overreden helaas dood.
Ondanks dat we niet meer verwacht hadden hem ooit nog terug te krijgen is dit echt even heel verdrietig. Hij heeft dus nog weken rondgezworven.
verdorie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

29-01-2009 om 16:20

Ach

Ach gut wat zielig...jammer dat hij niet naar huis is teruggekomen, dan was dit niet gebeurd. Sterkte, snif.

Oh wat een naar bericht toch nog...

Inderdaad de gedachte dat hij nog zo lang heeft rondgezworven. Of misschien is hij wel bij iemand in huis geweest? Je weet het niet.
Maar ik kan me voorstellen dat het verdriet er niet minder om is. Ahgossie......

Veel sterkte!

Wat naar

Ik weet hoe het is om een kat kwijt te zijn, wij zijn in de laatste 3 jaar al 3 katten kwijt geraakt. Nu hebben we er weer 1, die zouden we in eerste instantie binnenhouden. Maar daar is poezebeest het echt niet mee eens en ik ben blijkbaar de enige die het niet zielig vind als het beestje niet naar buiten kan dus nu komt hij wel buiten... Ik hou mijn hart vast.

In ieder geval sterkte en idd niet teveel nadenken over wat er gebeurt kan zijn. Het is zo al rot genoeg!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-01-2009 om 19:37

Ach wat sneu

Als het dan mis moet gaan dan soms maar gelijk. Het is inderdaad een harde gedachte dat hij waarschijnlijk nog gezworven heeft. Het werd al gezegd: probeer je niet al te erg in te leven. Het is gebeurd en met gepieker over de toedracht haal je hem niet terug. Sterkte.

Oh naar

mensen die geen kat hebben snappen dat niet maar dit is zoiets vreselijks. Probeer toch dan maar te denken aan de fantastische jaren voor dit nare gebeuren. Gecondoleerd !

Sterkte

Wat een verdrietig bericht..

Och

wat een verdrietig bericht!

Sterkte!

Rafelkap

Rafelkap

31-01-2009 om 13:10

Ayla

Ach wat verdrietig. Sterkte ermee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.