Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Piekerdepiek

Piekerdepiek

06-11-2009 om 14:00

Update Ander huurhuis en verhuistips gevraagd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jippa

jippa

25-11-2009 om 17:37

Heerlijk!

Geniet ervan. Wij zijn aan het verbouwen en ik smacht naar het moment dat ik zelf eens aan de slag kan met de leuke dingen inderdaad.
Jippa

Ex Piekerdepiek

Ex Piekerdepiek

29-11-2009 om 07:16

Idd heerlijk

Vrijdag dus de sleutel gekregen, helaas moest ik s middags nog werken. Vrijdagavond ben ik samen met manlief wezen shoppen. We hebben 30 pakken laminaat gekocht voor de hele boven verdieping en hal beneden. Verder heel veel saus etc. Dat hebben we s avonds nog allemaal in het nieuwe huis gezet. Zaterdagochtend moest ik nog wat kleine dingen regelen, maar rond een uur of tien in de ochtend, stond ik in mijn oude kleren in ons nieuwe huis. Ik heb besloten om boven te beginnen, leek me handig. Gisteren heb ik twee slaapkamers in de saus gezet. Best een heel karwei als je dat in je eentje doet, maar ontzettend leuk! De vloeren liggen er nog niet in, dus ik kan lekker mijn gang gaan, radio erbij, lekker hoor. Ik zit nu ook alweer in de startblokken, kids zijn tot vanmiddag bij opa en oma. Ik wacht even tot het licht is, en dan kan ik weer lekker aan de slag, hoop vandaag de andere twee kamers ook in de saus te hebben.
Daarna moeten alle deuren op de bovenverdieping nog, die doe ik allemaal in een witte tint, wel zo makkelijk.

Volgens mij is dit draadje een soort dagboekje geworden voor mij, wel lekker even zo van je af schrijven. Er moet nog heel veel gebeuren. Manlief slaapt nog, laat ik lekker liggen. Hij komt straks vanzelf wel in het nieuwe huis, en als het goed is maakt hij dan een begin met het laminaat. Als dat erin ligt, schiet het boven mooi op.

Ook hou ik marktplaats steeds in de gaten, voor nog wat leuke meubels. Ik ben nog op zoek naar een leuke leren (echt leer) hoekbank. Helaas wordt er in onze regio niet zo heel veel aangeboden, althans niet wat ik zoek.

Tot zover even weer een update van mij. Ik ben zo blij, en het is zo`n leuke buurt/hofje. Echt helemaal te gek.

Groet,

Ex Piekerdepiek

Jacoline29

Jacoline29

29-11-2009 om 11:44

Leuk he die pret

Bij ons al voorpret,of week 50 dit jaar of feb 2010,sleutel van ons huisje.
Druk op internet bezig geweest met uitzoeken van spulletjes ed.verf incl kleurpasta's al in huis.In de startblokken en ik ben onbewust er erg mee bezig,waar beginnen .Heb er gisteren een draadje over gestart.
Jij nog tips voor mij?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.