Herfstvakantie tip: prachtige vakantieplek midden in de natuur mét luxe accommodaties!
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Piekerdepiek

Piekerdepiek

06-11-2009 om 14:00

Update Ander huurhuis en verhuistips gevraagd.

Ja dames, daar ben ik weer.

Een tijdje geleden heb ik hier een draadje gestart over het wel of niet verhuizen. Twijfel was er mbt een verhoging van 300 euro aan huurkosten, als wij zouden gaan verhuizen.

Na veel piekeren enz, hebben wij toch besloten het niet te doen. Een vakantie stond voor de deur, en het was allemaal op zeer korte termijn. We zijn lekker op vakantie geweest, hebben dus voordat we weggingen het aanbod niet geaccepteerd. Tijdens de vakantie hebben we het er nog wel regelmatig over gehad, hebben we nu wel de goede keuze gemaakt?

In het weekend thuisgekomen, en maandag kinderen weggebracht naar school. Omdat we toch nog heel erg twijfelden over de huurwoning, zijn manlief en ik er nog weer even langsgereden. Daar troffen wij de toen nog huidige bewoners. Even mee gesproken, zij waren bezig met het leeghalen, inclusief alle vloeren. Manlief en ik zijn in de auto gestapt en keken elkaar aan, en zeiden tegelijk, we doen het gewoon!

Thuis gekomen, direct contact gezocht met de verhuurder. Wat bleek, we waren te laat er waren inmiddels alweer twee andere kandidaten benaderd. Dus kwamen wij als derde kandidaat op de lijst. Poeh, balen waarom hebben we nou zolang gewacht. Afgesproken dat ze het ons zo snel mogelijk zouden laten weten. Dat kon niet langer duren dan 1 week, want dan was hun bedenk tijd om. Uiteindelijk twee weken niks gehoord, dus we gingen er al vanuit dat wij niet meer in aanmerking zouden komen.

Maar, we krijgen vanmorgen een e-mail, we zijn weer eerste kandidaat! En we gaan het dus toch doen. Waarschijnlijk zoals het nu lijkt per 1 december, wil eigenlijk nog proberen om het te rekken naar 1 januari ivm de feestdagen.

Mensen wat ben ik blij!!! Ik wil het wel schreeuwen, wij gaan verhuizen, weg hier uit deze buurt. In mijn vorige draadje was ook iemand die was verhuisd en zei dat ze zich ook nooit thuisvoelde in haar oude buurt. Nou dat kan ik heel goed begrijpen, want dat hebben wij net zo. Het gevoel dat je hier eigenlijk niet hoort, hebben wij heel erg. Helemaal als je terug komt van vakantie en dan hier weer de buurt in rijd, gewoon vervelend.

Nou ja, het is een heel verhaal maar ik moest het echt even kwijt! Alle verhuistips zijn van harte welkom. Manlief is deze en volgende maand veel meer dan fulltime aan het werk. De verhuizing komt op mijn schouders te liggen.

Nog een erg belangrijk punt, is dat onze straat vanaf maandag a.s. niet meer bereikbaar is met de auto. Er wordt hier in de buurt flink gewerkt, riolering vervangen etc. De werkzaamheden in onze straat beginnen dus a.s. maandag en zijn zoals het nu lijkt, pas eind december klaar. Dat maakt het verhaal natuurlijk niet makkelijker. Het was veel mooier geweest als we voor die tijd al weg waren, maar ja.

Alle tips m.b.t. een verhuizing zijn dus echt van harte welkom! Ik heb daar nog niet veel ervaring mee, en wil het toch wel zo overzichtelijk mogelijk laten verlopen.

Een hele blije groet,

Piekerdepiek


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

06-11-2009 om 14:06

Piekerdepiek

Gefeliciteerd! Volgens mij hebben jullie de juiste beslissing genomen. En nu niet weer gaan twijfelen hoor

Jacoline29

Jacoline29

06-11-2009 om 14:18

Tip

Begin nu alvast met dingen in te pakken die je niet of nauwelijks gebruikt.Wij zijn nu ook al bezig, ons nieuwe huis wordt begin feb'10 opgeleverd.
Zet op elke doos naar welke kamer het moet in het nieuwe huis,plak op de desbetreffende deuren ook welke kamer wat is.
bv slaapkamer kind 1,briefje in het nieuwe huis op de deur van slaapkamer kind 1.

succes alvast

enne gefeliciteerd

Piekerdepiek

Piekerdepiek

06-11-2009 om 14:27

Smile

Ben nu net een klein kind, zit met een dikke smile achter de computer!
Dank voor jullie felicitatie`s en Jacoline ook van harte gefeliciteerd natuurlijk.
Tja, het is wel heel kort dag, dus moet ook echt wel beginnen. Het is nu nog even afwachten wanneer we de sleutel kunnen krijgen, ik hoop dat ze die zo snel mogelijk willen geven. Ik heb zo`n zin om te beginnen! Er moet nog wel van alles gebeuren daar, en zo zonde want er lagen hele mooie vloeren in. Dat is er nu allemaal uit. Ook moet er nog wel wat gebeuren qua verven en sausen.

Dank voor de tips, ik hoop op meer nuttige info.

Hoe zit dat precies met je gas,elektra en water? Ik dacht dat je bij de TNT post, een verhuispakket aan kunt vragen, zodat alles in een keer omgezet wordt?

Piekerdepiek

Jacoline29

Jacoline29

06-11-2009 om 14:36

Idd

verhuisservice van tnt.
Denk er wel om dat je verenigingen ed wel nog een wijziging moet sturen.
Maak etiketten op de pc van het nieuwe adres,de datum ed en van de adressen wie je een kaart moet sturen,scheelt heel veel schrijf tijd.

Ook heb ik familie gemaild of ze wilde helpen met behangen,sauzen ed.
Sommige familieleden nemen vrij voor ons om te helpen,manlief ook en ik waarschijnlijk ook.

Mamvantwee

Mamvantwee

06-11-2009 om 14:55

Nieuw huis

Veel plezier in jullie nieuwe huis. Ik geloof dat je een goede keuze hebt gemaakt, nu je er na een tijdje rust toch voor hebt gekozen. Dat komt allemaal goed, vast ook wel met de financiën. Het is heel belangrijk om je echt thuis te kunnen voelen in je huis en buurt, dat weet ik intussen ook uit ervaring. Dus goede keuze gemaakt.

groet, Mamvantwee

Claudia B

Claudia B

06-11-2009 om 15:17

Kan online

Tegenwoordig kun je die verhuisservice online doen op de site van tntpost! Hoef je de deur niet meer vooruit Je hebt al genoeg te doen
Gefeliciteerd! (heb je draadje toen wel gevolgd maar nooit gereageerd).
Groetjes, Claudia

PDD-ertje

PDD-ertje

07-11-2009 om 09:39

Leuk

Wat ontzettend fijn dat jullie uiteindelijk toch het gevoel hebben een goede beslissing te nemen.
Ik herkende je verhaal wel, je niet lekker voelen in je buurt. We zijn daarom ook pas geleden verhuisd en het voelt nog iedere dag erg fijn om wel in een lekkere buurt te wonen en zeker een groter huis te hebben waar ik mijn zooi kwijt kan.
Tips voor de verhuizing.....
Begin nu al met dingen opruimen en doe zoveel mogelijk weg. Het lijkt soms aantrekkelijk om het toch nu nog in dozen te doen want er moet nog zoveel gebeuren. Maar dan moet je het straks in je nieuwe huis nog doen. En geloof me dan heb je er voolopig geen zin meer in . Na al die weken van inpakken, klussen, schoonmaken en weer uitpakken....
Dus gooi weg wat weg kan dat scheelt je straks enorm veel werk. En wij hebben destijds in ons huurhuis al zoveel mogelijk gedaan wat we moesten doen voor de oplevering. Zoals bijvoorbeeld vloerbedekking van de trap halen. Probeer verder zo snel mogelijk te weten te komen wie de nieuwe huurder wordt voor eventueel dingen over te nemen. Scheelt jou misschien weer een hoop werk.
Veel succes de komende weken!

Verhuizen...

Wij zijn pas verhuisd en wat mij nu zo te binnen schiet: Je hebt veel verhuisdozen nodig, koop/huur goeie met handgrepen. Wij hadden via Marktplaats hele goedkope gevonden, die het ook nog thuisbezorgde (dat was wél weer heel handig), maar die hadden géén handgrepen. Tijdens inpakken en verhuizen merkten wij hoe onhandig dit was. Koop genoeg verf, neem de maten die op de verfpotten/blikken staan met een korreltje zout, niks is zo vervelend om tijdens het verven wéér naar de bouwmarkt te moeten. Vraag via mail alle vrienden, kennissen, collega's die je kan bedenken om te helpen, ook al kunnen ze maar een keer een uurtje! Dat heeft bij geresulteerd in een verhuizing waar ik (bijna) niks hoefde te doen, ik denk dat er zo'n 30 man rondliepen. En tijdens het klussen was ik nooit alleen, altijd was er wel iemand die kwam helpen!!! Groet Suus

Telefoon

De verhuisservice van TNT is zo te regelen via internet. Het overzetten van de telefoon daarentegen kost enige tijd. Houd daar rekening mee en orienteer je nu alvast.

Groeten,

Temet

Amanda

Amanda

08-11-2009 om 10:14

Mijn tips

Gefeliciteerd met je nieuwe huis, heerlijk moet dat zijn dat je het op de valreep toch nog gekregen hebt!!

Mijn tips:
Pak alles lekker SCHOON in. Niks is zo vervelend als in je nieuwe huis eerst het zand van de plantenbakken of het stof van je glazen en kopjes te moeten halen voor het in de kast kan.

Geen dingen bij elkaar in een doos die niet bij elkaar horen. Dus niet die ene vaas nog bij de doos met de gezelschapsspellen omdat ie daar nou net nog in past. Als je dan gaat uitpakken kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan. Dacht je dat je alle potten had uitgepakt en uitgestald in je schuur, komen er uit alle hoeken en gaten ineens nog weer nieuwe bij.

Kinderen lekker laten helpen met allerhande klusjes.

Op internet zijn diverse checklists te vinden voor verhuizing. Ik vond het heerlijk om alles te kunnen afvinken, lekker overzichtelijk.

Het is wel een luxe misschien, maar het huren van een opslagruimte is ook een idee. Zo´n garagebox of zo. Kun je daar de komende tijd al dozen naartoe brengen. Je huis raakt dan niet overvol met dozen en dat geeft ook meer ruimte om bijv. vloerbedekking weg te halen. Of haal 1 kamer helemaal leeg en gebruik die als opslag.

Je stofzuiger gaat naar de haaien..Dat schijnt regel te zijn bij verhuizing. Als je nog een ouwetje hebt staan, gebruik die dan.

Veel succes en geniet ervan! Heerlijk he, schoon schip maken.

Amanda

Hey piekerdepiek

dat is even leuk nieuws zeg!
Had destijds ook al gereageerd dat ik vond dat uit ieder woord sprak hoe graag je het wilde dus dat mijn advies zou zijn; Doen!
Ik begreep en respecteerde je beslissing destijds maar ben stiekem toch heel blij voor je. Superfijn, en van harte gefeliciteerd.

En ja, er komt heel veel op je af met een verhuizing. Net achter de rug (2x zelfs, want tijdelijk in huurwoning tot nieuwe huis klaar was), dus ik weet er alles van!
Veel van de tips hierboven zouden ook mijn tips zijn;
begin alvast met zoveel mogelijk inpakken, houd de dozen 'schoon' (dus idd niet die vaas bij gezelschapsspellen) - dat had ik niet gedaan en is mega-irritant bij uitpakken!
Ik had oudste dochter + vriendinnen (20-ers) gevraagd om alle keukenspullen uit te pakken en in te ruimen. En nee, dan staat het niet allemaal precies zoals je het zelf wilt. Wij hadden echter nogal wat tijdnood, dus ik was al lang blij dat het uit de dozen was. Mettertijd kun je altijd nog eea verschuiven.
Ik zou dus zeggen; maak het je zo makkelijk mogelijk!

Als eerste de huiskamer & kinderkamers zou ik zeggen, dan is daar 'rust' voor het gezin. Waar mogelijk idd een kamer gebruiken als opslag of idd. huur opslagruimte. Kosten daarvan vielen ons enorm mee.

Schroom niet om hulp te vragen, al is het maar iemand die een uurtje rond lunchtijd komt om eten te maken (lekker veel belegde broodjes en soep! verhuizen maakt hongerig).
Speur op Marktplaats voor verhuisdozen. Wij hebben het overgrote deel van onze dozen daarna ook weer prima kunnen verkopen, dus investering zeer waard.

Verhuisservice; idd zsm regelen. Idem mbt telefoon etc. staat vaak een termijn van aantal weken voor. Beter te vroeg dan te laat.

Enfin, veel sterkte de komende tijd. Bedenk je; het komt allemaal goed, en je krijgt er (zo te horen) een heerlijk huis en leefomgeving voor terug,

groet
Mare

Piekerdepiek

Piekerdepiek

08-11-2009 om 13:59

Dank

Geweldig meiden, wat een ontzettend leuke berichtjes van jullie. Is gewoon leuk om te lezen, en ik ben nu al blij met alle tips. Deze zal ik ook allemaal meenemen in mijn briefje. Ik vind het zo spannend allemaal, morgen ga ik eerst weer contact leggen met de verhuurder.

Manlief en ik hebben namelijk bedacht dat we nu waarschijnlijk vrij sterk staan als het gaat om deze nieuwe huurwoning. Wij willen dan ook proberen om de huur per januari in te laten gaan. We zitten nu al in november, en alle papieren moet nog in orde worden gemaakt. Dat is toch best een stapel, ivm de eigen onderneming. Waarschijnlijk haal ik het net om de benodigde papieren eind volgende week naar hun op te sturen. Dan moeten zij daar nog doorheen lopen en hun goedkeuring geven. Afhankelijk van onze cijfers moeten wij drie of zes maand huur inleggen. Dat is geen probleem, want dat staat op de spaarrekening. Maar goed voordat dat dus allemaal rond is, gaan we toch alweer richting eind november/begin december. December is natuurlijk een (piep) maand om te verhuizen. Helemaal met drie kleine kids, dus fijner om sinterklaas enzo gewoon nog thuis te vieren. Maar wij denken dat december voor veel mensen geen aantrekkelijke maand is om te verhuizen. Dus denken/hopen wij dat we daarin vrij sterk staan, ook omdat er dus al twee andere kandidaten geweest zijn. De december maand willen wij dan gebruiken om het nieuwe huis klaar te maken. Vloeren erin, sausen en schoonmaken. En ondertussen hier zoveel mogelijk inpakken en regelen, daar ben ik overigens nu al mee begonnen. De laatste tijd sowieso al heel veel weggegooid en weggegeven. Goh, wat voelt dat lekker hé.

Punt is natuurlijk ook nog dat de straat hier op z`n vroegst, in de tweede week van december weer bereikbaar is met de auto. Ik hoop natuurlijk dat de verhuurder een beetje met ons mee wil werken, en de huur idd per 1 januari in willen laten gaan. Aan de andere kant, de kans lijkt me voor hun ook erg klein om op korte termijn iemand te vinden die de woning per december wil aanvaarden. Eventueel zouden wij hun nog tegemoet kunnen komen door bijvoorbeeld de helft van de huur voor december te betalen.

Nou ja, misschien is mijn verhaal hierboven wat warrig, ik wil eigenlijk ook zoveel tegelijk vertellen hier.

Ik ben ontzettend blij met jullie berichtjes en tips! Nog even wat betreft hulp vragen, dat ligt een beetje lastig. Helaas heb ik zelf geen familie, partner wel maar heel gering. Ik heb een goede vriendin die me mee gaat helpen. En natuurlijk is mijn schoonmoeder helemaal enthousiast, ze zal ook zeker willen helpen door op onze kleinste te passen. Ach, dat komt vast allemaal goed. En manlief en ik zijn ook gewend om veel dingen alleen/samen te doen.

Meiden, ik ga verder met orde scheppen en ik hoop op nog meer tips en leuke berichten! Allemaal bedankt.

Piekerdepiek (deze naam past nog wel, de twijfel is er helaas zo nu en dan nog)

School

Je vertelt dat je niet zoveel vrienden/kennissen hebt. Ik heb zelfs ouders (vaders) van school gevraagd om te helpen! Zo hebben wij samen met de vader van een vriendje van de jongste de parketvloer uit de oude woning gesloopt. Vaak vinden mensen dat best leuk om te helpen, eens wat anders te doen dan wat ze "normaal" doen! Vragen staat vrij!! En met je liefste glimlach natuurlijk... Suus

Piekerdepiek

Piekerdepiek

09-11-2009 om 10:35

Hulp

Hoi Suusmaria,

Misschien heb ik het iets onhandig omschreven. Het is helaas een feit dat ik geen familie om me heen heb, waar ik een beroep op zou kunnen doen. Manlief heel gering. Wat betreft kennissen/vrienden, tja lastig want iedereen werkt fulltime. We zullen vast hulp krijgen hoor als het erop aan komt. Daar zie ik niet zoveel problemen in. Maar om nou, zoals iemand zei, 30 man paraat te hebben staan, nee. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat nou zo heel handig is. Ik zou helemaal gek worden denk ik.

Ik denk dat het met de hulp wel goed komt, ik kan zelf heel veel doen in het nieuwe huis. Sausen, verven en schoonmaken. Vloeren leggen, waarschijnlijk laminaat boven, ga ik ook zelf proberen. Dit kan ik doen als de kinderen overdag op school zitten, en de jongste bij oma mag blijven.

Iemand nog goede tips voor het leggen van laminaat? In de woonkamer ligt trouwens een parketvloer. Deze moet echter geschuurd en gelakt worden.

Ik moet eerlijk bekennen, en Vic zei nog zo, niet weer gaan twijfelen. Ik twijfel toch weer, nu ik er weer een weekend over na heb kunnen denken. Wat is dat toch? Waarom komt die twijfel weer? Waarschijnlijk heeft het toch te maken met de verhoging van de maandlasten.

Pffff, moeilijk hoor.

Piekerdepiek

jippa

jippa

09-11-2009 om 13:11

Piekerdepiek

Van harte gefeliciteerd. De beslissing is nu genomen, ik zou zeggen: verspil geen energie meer aan twijfelen. Maak er en succes van.
De verhuizing (en voorbereiding) is misschien een goede aanleiding om eens te kijken waar je nog wat kunt bezuinigen. Abbonementen bekijken, oude spulletjes verkopen etc., vaste gewoontes heroverwegen. En bij alles wat je nodig hebt eerst op Marktplaats kijken, dat scheelt een hoop.

Laminaat

hoi
ik heb al veel bruikbare tips langs zien komen zoals, nu al inpakken en zet alles in 1 kamer of langs 1 muur zodat het niet in de weg staat...en pak alles schoon in: geen spullen bij elkaar die niet bij elkaar horen maar ook echt schoongemaakt.

ik zelf heb afgelopen verhuizingen (ik doe het nogal regelmatig helaas) baat gehad bij een zelfgemaakte planning. gewoon in excel een kolom een rij met alles waarvan jij denkt dat er moet gebeuren, en dan daarachter de dagen en/of weken. op datum sorteren is zo gedaan. Zo kun je inplannen wat er moet gebeuren en als je weer iets bedenkt wat je moet doen dan zet je het in je excelsheet. Geeft een heleboel rust in je hoofd, al die 'to do' dingen die je niet mag vergeten.

succes

Gruffalo

O ja

nog vergeten: laminaat leggen is echt heel makkelijk, ik heb het samen met een vriendin gedaan en het ligt prachtig. wat veel tijd/energie/werk scheelt is het huren van een electrische zaag (cirkelzaag) bij een verhuurbedrijf. In plaats van met de hand zagen haal je even de cirkelzaag naar beneden en in 3 seconden is de plank afgezaagd. Ideaal!

Gruffalo

Rafelkap

Rafelkap

10-11-2009 om 09:56

Gruffallo o.t.

Wat een geweldige nick: gruffalo!

Maxime.M

Maxime.M

10-11-2009 om 13:25

Laminaat

Hoi,

Als je laminaat gaat leggen, neem dat iets mee voor je knieen. (kniestukken of beschermers of een kussentje) jemig wat had ik een last van mijn knieeen na een dagje laminaat leggen.

Maxime

Dank

Monique D*

Monique D*

12-11-2009 om 02:43

Lichte o.t.: vraagje over ondergrond laminaat

Ben je verplicht om een ondergrond te gebruuiken voor laminaat? Ik wil het ook (laten) leggen door vrienden en heb gehoord dat je een ondergrond voor nodig hebt. In onze huiskamer hebben we wel een geluidwerende ondergrond onder het zeil. Zal dat goed zijn? Maar in de slaapkamer en gang hebben wij dat niet (zijn gewoon houten platen die over de originele planken vloer van het huis zijn gelegd). Of kan je de laminaat ook daarop leggen?
En ben je verplicht om de zogenaamde plintjes te leggen?

Puck2

Puck2

12-11-2009 om 09:00

Monique

Bij laminaat op de begane grond is het in ieder geval sterk aan te raden om waterdicht folie onder je laminaat te plaatsen. Vocht dat via de kruipruimte op je vloer inwerkt kan ervoor zorgen dat het bol gaat staan bij te weinig ruimte. Als je ale een geluidwerende ondergrond hebt dan lijkt een ondervloer me niet nodig. In slaapkamers weet ik niet of een ondervloer nodig is. HAngt misschien ook af van de eisen die de woningbouw eraan stelt ivm geluidsoverlast voor de buren.
En plintjes? Geen idee of dat verplicht is. Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen waarom dat verplicht zou zijn. Maar wil jij dan tegen die kieren blijven aankijken? Laminaat moet je vrij van de muur leggen ivm de werking en dat ziet er natuurlijk niet mooi uit als er geen plinten zijn en er komt vast megaveel stof en troep in.

Piekerdepiek

Piekerdepiek

12-11-2009 om 09:10

Reactie

Jippa, Gruffalo (idd mooie nick) en Maxime bedankt voor jullie reactie`s.

Het leggen van het laminaat komt vast in orde. Ik heb het ooit samen met manlief wel eens gedaan, maar ja, toen was manlief erbij. Zoals het nu lijkt dus niet, en ga ik dat samen met een vriendin doen, die daar helemaal geen ervaring mee heeft. Gereedschap is geen probleem, voldoende in huis.

Vandaag verwacht ik onze cijfers over de eerste drie kwartaal van dit jaar, is dus best spannend. Maar we houden de administratie natuurlijk zelf ook goed bij, dus we hebben wel een idee. Zodra ik deze vandaag binnen heb, kan ik de stapel compleet maken, zodat ik alles door kan sturen naar de verhuurder van de nieuwe woning.

Tja en dan is het afwachten, of ze ons op basis van de papieren toelaten of niet. Best spannend dus allemaal, helemaal omdat het tot dat bericht van hun, erg onzeker is. Gaan we wel of niet verhuizen. Want inmiddels staat onze beslissing wel vast, we willen weg en gaan ervoor!

Monique: Niemand is verplicht om plintjes te leggen, wie zou dat moeten verplichten? Maar waarom zou je geen plintjes willen? Dan heb je toch altijd een stukje ruimte tussen de vloer en wand?
Voor de rest is het heel belangrijk dat de ondergrond vlak is. Voor de slaapkamer en gang zou ik sowieso een ondergrond ophalen voordat je laminaat gaat leggen. In de woonkamer is een twijfelgeval. Wij hebben hier laminaat gelegd over het zeil, maar wel met folie er tussen. Succes ermee, wellicht ontvang je hier nog meer nuttige tips.

Voor zover, mijn berichtje.

Piekerdepiek

Piekerdepiek

Piekerdepiek

12-11-2009 om 09:11

Haha puck

We waren tegelijk aan het typen.

Piekerdepiek

Piekerdepiek

Piekerdepiek

18-11-2009 om 09:51

Spannend............

Inmiddels zijn alle papieren op de bus gedaan. Nu is het wachten op hun beoordeling. Laten ze ons toe of niet.....

Ik hoop een dezer dagen op een bericht, want dat geeft duidelijkheid. Op dit moment durf ik gewoon nog niks te ondernemen, want stel dat het toch niet doorgaat. Wel lastig hoor, dat onzekere.

Onze straat is momenteel helemaal niet meer toegangelijk, het is een puinhoop. Door de hele straat ligt een kuil van zo`n 2 meter en de graafmachine`s rijden af en aan. Het is `s morgens ook een hele klim om met de drie kids te voet de straat uit te komen. Een hele hindernisbaan, zeg maar. De kids vinden het geweldig, maar mama niet zo. Het lukt me ook niet om ze helemaal schoon op school af te leveren, haha.

Ik weet niet of er nog mensen zijn die dit draadje volgen, maar zodra ik iets weet, zal ik het hier neerzetten, oke. Ik hoop deze week nog.

Piekerdepiek.

Piekerdepiek

Piekerdepiek

18-11-2009 om 14:11

Joepieeeeeeeeeeeeeeee

Wij zijn toegelaten, pffff eindelijk weet ik wat we gaan doen. We gaan verhuizen!!! Het was nog even de vraag of we 3 of 6 mnd huur moesten inleggen, dat was afhankelijk van onze cijfers. Ook dat valt mee, we moeten 3mnd inleggen. Dan hoeven we gelukkig niet onze hele spaarpot erin te leggen.

Dus kom maar op, met al jullie verhuistips! Want ik heb er zin in.

Groeten van een blije

Piekerdepiek, die waarschijnlijk niet meer hoeft te piekeren.

Niny

Niny

18-11-2009 om 14:17

Blijerdeblij

Hoi ex-piekerdepiek,

Verhuistips heb ik zo gauw niet voor je, maar ik wil je wel van harte feliciteren!Wanneer gaan jullie over?

Groet,
Niny

Ex Piekerdepiek

Ex Piekerdepiek

18-11-2009 om 14:27

Niny

Dank voor de felicitatie! Enne, ik heb direct ``ex`` van je overgenomen. Oei, dat staat wel een beetje raar hé, maar je begrijpt wat ik bedoel, ex piekderdepiek dus.

Tja, wanneer gaan we over, de verhuurder wil ons het liefst per december erin hebben. Maar goed, dat is natuurlijk wel heel kort dag, om alles nog te regelen. Dus eigenlijk zijn we van plan om het contract in te laten gaan per 1 januari. Wel willen we de sleutel zsm ontvangen, zodat we alvast in het nw huis aan de slag kunnen. Best snel allemaal he, kijk er echt naar uit.

Bedankt voor je reactie.

Groet,

Ex Piekerdepiek

Ex Piekerdepiek

Ex Piekerdepiek

25-11-2009 om 14:19

Sleutellllllllll

Ik heb het idee dat dit draadje niet meer gelezen wordt, maar zet het er toch maar neer.

Vrijdag a.s. gaan we het contract tekenen en ontvangen we de sleutel! Joepie, ik ben zo blij. Aankomend weekend kunnen we direct al aan de slag. Denk dat ik ga beginnen met sausen en verven. Maten opnemen etc.

Spannend hoor, ik heb er zo`n zin in. Wel hebben we nog steeds wat twijfel over de maandlasten, dat vinden we allebij best eng. Maar goed, we gaan ervoor en hopen voor de kerstdagen in ons nieuwe huis te zitten!

Groet,

Ex Piekerdepiek

Ha!

Eindelijk het LEUKE werk!! (vind ik dan) Verven, gordijnen kopen enzenz. Veel succes!!! Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.