Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Uitzoeken matras

Mijn tweeling (5 jr) groeit gestaag uit hun bedjes. Toentertijd heb ik matrasjes op maat moeten laten maken (en zat ik vast aan dat wat de fabrikant voor ons had: dik matras met -zo te voelen- springveren erin). Nu zijn er nieuwe bedjes en het is uitverkoop dus ik moet er maar eens aan. Alleen, hoe kies je nu het juiste matras uit. Waar vind je overzichtelijk informatie hierover.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

17-01-2011 om 11:56

Gemiddeld

Ik heb voor mijn kinderen een goedkoop (niet de goedkoopste hoor) matras bij kwantum gekocht. Niet een met veren (maar dat is meer omdat ik dat zelf vervelend vind liggen) maar een polyether. Ze zijn nog niet zo zwaar in gewicht en liggen hier al een paar jaar prima op.

mijk

mijk

17-01-2011 om 14:59

Hier ook heel tevreden met

hun ikeamatras. Kinderen zijn veel lichter en gaan dus lang zulke kuilen niet in hun matras liggen als een volwassene

Mijk

Vic

Vic

17-01-2011 om 21:53

Gewoon een gekocht

Ik heb voor de kinderen de matrassen bij de beddenzaak gekocht waar de bedden vandaan komen. Jongste heeft een meegroeibed waar een redelijk simpel dun matras bij zat. Voor oudste heb ik een matras gekocht waarbij 'tot 60 kg' stond. Ze ligt er al 8 jaar op en er zitten nog geen kuilen in het matras. Voor een nieuw matras zou ik ook naar Leenbakker of Ikea gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.