Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

18-03-2011 om 12:11

Uitnodigingen via internet maken

voor de komende communie wilde ik via internet uitnodigingen maken, leuke foto dochter, leuk ontwerp etc. Alleen welke site is goed en redelijk betaalbaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

18-03-2011 om 12:27

Ayla

Sinds de kinderen 7 of 8 zijn laat ik de kinderen zelf de uitnodiging maken voor de familieverjaardag. Zoon is wat luier en doet het via een simpel tekstbericht in de mail. Dochter houdt heel erg van gekke dingen doen met de tekst en maakt of een wordbestand (tegenwoordig) of ze deed gekke dingen met de tekst in de mail zelf.
Kan je dochter niet zelf daarvoor iets verzinnen? Dan maak je een leuk worddocumetn met plaatjes, foto en tekst. De tekst kunnen jullie samen bedenken. Of haar laten bedenken (ze is een slimme tante) en dan overleggen wat er nog vergeten is of anders kan/moet.
Hier leeft dochter zich uit met word en powerpoint. Er is niets leuker dan een presentatie voor jezelf maken .

Vera

Maxime.M

Maxime.M

18-03-2011 om 12:38

Poobies

als je echt officiele kaartjes wil laten maken kan je zelf aan de slag bij poobies.com. Dit zijn echt mooie kaartjes (ik let er altijd beroepshalve op) mooi papier, mooie drukkwaliteit.
Maar je kan natuurlijk ook wel bij andere winkels terecht, hema, vistaprint.
Of je maakt een leuk ontwerp, drukt het als foto af en je stuurt het zo op, of je plakt de foto (ivm lege achterkant met meestal kodak ofzo erop) op een blanco kaartje in wit of een bijpassend kleurtje.

Fun

Op deze site kun je foto's bewerken voor een leuk kaartje http://photofunia.com/

Met word zou je dan de tekst toe kunnen voegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.