Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

25-05-2009 om 15:15

Uitje in de buurt van vlissingen

Wij gaan met de familie (5-75 jaar) naar Vlissingen komend weekend. Wat is een leuke activiteit om in een middagje te doen?
Neeltje Jans valt af maar hoe lang houd je het leuk in het Arsenaal?
Tips zijn welkom.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

25-05-2009 om 15:51

Vlindertuin

ïn het Arsenaal ben je een paar uur zoet, volgens mij is er een speurtocht voor de kinderen. Wat ook leuk is is de Vlindertuin in Kwadendamme. Verder is Iguana in Vlissingen een leuke reptielenzoo. Ligt Middelburg ook dicht genoeg in de buurt, dan is Miniatuur Walcheren (maar volgens mij heet dat sinds kort anders) ook leuk om te doen.
In Goes heb je de Hollandse Hoeve: kinderboerderij, speelgelegenheid, bos en een heel goed retaurant. Dat is ook een aanrader.
Veel plezier in ieder geval.
Veel plezier.

mijk

mijk

25-05-2009 om 16:17

10 minuten?

Ik vond het arsenaal echt zonde van het geld.. Van dat geld zou ik geloof ik een paar strandhuisjes en extra ligstoelen huren en lekker naar het strand gaan..

Tink

Tink

25-05-2009 om 16:17

Arsenaal

Toevallig waren wij pas in die buurt op vakantie en mijn man is met onze jongens (5 en 7) naar het Arsenaal geweest. Ze hebben daar toch zeker een uur of 5 doorgebracht.
Ze hebben overigens niet alles gedaan want vooral onze jongste zoon vond een aantal dingen te eng.
Maar een middag kun je daar dus echt wel uittrekken!

kokkertwaiffie

kokkertwaiffie

25-05-2009 om 16:50

Miniatuur walcheren

Miniatuur Walcheren is verhuist en heet nu Mini Mundi, denk dat dat wel leuk is voor een middagje. Volgens mij is er een speeltuin, minigebouwen en ook dingen als een achtbaantje. Voor ieder wat wils.
Arsenaal zijn wij in 2 uur doorheen, Iguana ook ongeveer 2 uur.

Http://www.destoomtrein.nl

Er rijdt een stoomtrein tussen Goes en Hoedekenskerke, daar ben ik dit weekend met vriendin en kinderen in geweest. In Goes vertrekt de trein van een museumterrein waar je oude auto's, koetsjes, stoomtreinen en oude dieseltreinen kunt bezichtigen. In Hoedekenskerke rijdt een minitreintje waarmee kinderen een rondje kunnen rijden en is een snoepwinkeltje uit grootmoederstijd.

Vera*

Vera*

26-05-2009 om 14:44

Bedankt

Nu hebben we in ieder geval een idee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.