Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Uitgezakte krullen

Als ik met nat haar ga slapen, heb ik de volgende morgen een leuke bos krullen. Moet er soms hier en daar eentje bij draaien met krultang, of beetje verstevigende mousse in doen. Probleem is dat met dit weer (vochtig) zo'n 2 uur later de krullen zijn uitgezakt tot slierten. Wie kent dit en heeft er een oplossing voor? Heb al geprobeerd met haarlak maar helpt niks, mousse ook niet trouwens ...
groeten
COrleone

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

27-09-2010 om 14:45

Totaal ot

Ik lees dit ook nog, heb notabene zelf echt megasteil haar waar zelfs met permanent nog geen krul in te krijgen is! Ik lees werkelijk met m'n volle verstand de titel en klik 'm dan toch nog aan om te lezen.

Kan je helaas geen tips geven dus, kwam alleen zelf even tot de constatering dat ik dringend aan 't (huishoudelijk) werk moet ... nú .

Groetjes,
Wilma

Corleone

Corleone

27-09-2010 om 14:49 Topicstarter

Wilma

))

Ander model?

mm Dat is wel raar. Ik heb ook zulke krullen...die ook gewoon komen omdat ik met nat haar ga slapen. Anders heb ik meer 'slag' zeg maar. Maar als het regent! Dan krullen de krullen alle kanten op juist!
Dus ik vraag me af...is je kapsel wel op krullen geknipt?
(b.v. laagjes?)
Want oudste (lang erg lang haar met altijd en een heleboel krulletjes, gratis permanent zeg maar dat altijd houd) die haar haar krult ook nóg meer (als dat al kan)door de regen.
En man (ook krul zoals oudste maar dan kort natuurlijk) idem.
Dus vandaar die conclusie...?
groeten albana

Uitdunnen

Vaak als je niet zulke stevige krullen hebt,gaan ze uitzakken als je haar langer(en dus zwaarder)wordt.
vaak helpt het om je haar te laten snijden of uitdunnen.

Wow - o.t.

Had ik dat maar, krullen! Na een nacht slapen met nat haar nog wel, welja.

Ik heb supersteil haar dat ik met allerlei spul in een hip kapsel kneed, maar met dit weer kan ik me die moeite net zo goed besparen.

Krullen. Zucht...

Krulset

Ik heb zelf megasteil haar dat nu iets meer dan schouderlang is en in laagjes geknipt. Het lijkt me ook wel eens leuk om er krullen/slagen in te hebben, maar waarmee gaat dat nou het beste? (Nachtje slapen met nat haar werkt niet....)
Is zo'n krulset met warme krullers wat? Of kan ik toch beter een krultang oid kopen?

Pandia

Hmm, zo'n straightener kan ik wel eens proberen. Volgens mij kosten die dingen ook bijna niks, of zit er veel kwaliteitsverschil in?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.