Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Uit eten in rotterdam eo

De vraag staat er eigenlijk al. Mijn vader wordt 60 en nu wilden we met de familie uit eten (10 mensen). We hadden eerst de euromast in gedachten, maar dit is zo exclusief eten dat niet iedereen lust. We gaan wel naar de Euromast, maar daarna wilden we lekker ergens uit eten gaan. Het mag een leuke locatie zijn, en hoeft niet persé in rotterdam.
Wie heeft er idee'en?

Met vriendelijke groeten,

Vannie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij euromast?

Aan de voet van de Euromast ligt een drijvend Chinees restaurant. De laatste keer dat ik er at was al weer 15 jaar geleden, maar ik vond het een leuke locatie.
Daarnaast heb je de vertreksteiger van de Pannenkoekenboot. Ook leuk als er veel kinderen meegaan. Hetzelfde bedrijf laat een een tapasboot en een chinese boot varen, ik zou even navraag doen.

Hotel New York kan ook heel feestelijk zijn. Vooral als je er vanaf de Euromast met de watertaxi heen gaat.

En, op korte loopafstand ligt het Scheepvaartkwartier. Vroeger alleen maar kantoren maar de laatste jaren spruiten de leuke restaurantjes er uit de grond. Lulu schijnt leuk te zijn als je van westers-oosters fusion houdt. Gauchos zit er al sinds ik een kind ben, daar kun je altijd terecht voor een stevige biefstuk.

En misschien is Chalet Suisse ook weer open?

Hotel ny

Is inderdaad heel erg leuk. Heerlijk eten! Bazar is gezellig, lekker en niet al te duur!

Akoestiek...

Hotel NY en de Bazaar zijn prima, betaalbaar en lekker, maar allebei hebben zo'n slechte akoestiek, dat het op drukke tijden niet leuk meer is. Zo lawaaiierig dat je elkaar amper meer verstaat dus.
Gisteravond heb ik gegeten in het Kasteel van Rhoon. Ligt op ca. 30 autominuten van de Euromast, maar die reis is zeer beslist de moeite waard. Vooral als je wat bijzonders te vieren hebt echt aan te raden. Heel bijzonder gebouw, zeer stijlvolle bediening (maar niet opgeprikt) en supergoed eten. Vraag of je in "de keuken" mag zitten!
Hartje centrum, want naast CS, zit restaurant Engels. Ook aan te bevelen. Als je wat vroeger naar de Euromast zou gaan, dan kun je voor Engels nog naar Minirailz kunnen gaan, want dat zit naast Engels. Heel leuk voor jong en oud.
Veel plezier,
Onyx

angel3

angel3

31-10-2010 om 11:10

Waanzinnig leuk!

De eendracht http://www.restauranteendracht.com/
Kan wel alleen in het weekend vrijdag t/m maandag.

Het is heel klein en knus en je kijkt met de kok mee. Alles biologisch. En de bedoeling is dat je met de pot mee eet zeg maar. Je kunt aangeven wat je echt niet wil en verder is het surprise. Maar echt super mooie bijzondere gerechten voor een zeer schappelijke prijs.
Ik heb er al meer mensen heen gestuurd en iedereen is wild enthousiast

(geen aandelen)

Of de italiaan op de witte de withstr tegenover bazar. Die is ook zo zalig. ZO n italiaan waar ze geen pizza hebben maar prachtig mooie pasta's en andere gerechten.

Suk6

Keuken van kasteel van rhoon

Is inderdaad een schitterende ambiance, maar toch wel een andere prijsklasse als bijvoorbeeld hotel NY. Wel goed geschikt voor een familiebijeenkomst.

Let alleen wel goed op de tafelverlichting. Wij aten er vroeger regelmatig met mijn oma en het is er nogal donker terwijl de kaarsen op ooghoogte staan. Heel irritant en verblindend.

Als je het meer in die prijsklasse zoekt, dan is het Parkhotel ook nog een optie.

Vannie

Vannie

01-11-2010 om 09:29 Topicstarter

En ik heb gereserveerd...

in hotel NY. Ben erg benieuwd. Hardstikke bedankt voor jullie advies.

Groetjes,

Vannie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.