Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

06-10-2009 om 22:19

Uit eten in den haag (italiaans)

Vrijdag gaan we samen uit eten omdat we wat te vieren hebben. Manlief is gek op Italiaans/pizza en ik vind het allemaal best. Nu heb ik flink zitten zoeken op iens en andere sites maar ik kom er niet uit. Bij welk restaurant in het centrum kun je voor een prettige prijs lekker eten?

Oh ja, en welk gerecht MOET ik daar eens uitproberen?

Tx

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

07-10-2009 om 00:18

Moet het persé den haag zijn?

Of is een ander restaurant op dezelfde afstand van je woonplaats ook goed ?
(ik vergeet steeds om via Twitter een tip te geven )
Jakiro

Linda99

Linda99

07-10-2009 om 08:49

Is per OV voor ons makkelijk te doen en we gaan in elk geval even naar onze favoriete kroeg

Maar een tip voor een goed restaurant de andere kant op mag je wel geven uiteraard. Voor de volgende keer vast

Enne: zo haal je die 1000 nooit he?

jippa

jippa

07-10-2009 om 10:05

Iets bijzonders!

zie: http://www.imperoromano.nl/IR-NE/index.html
Beide zaken zijn echt heel goed. En wat dan te eten? In elk geval de pasta die ze aan tafel klaarmaken in een parmezzaande kaas,mmmmm.
Jippa

Impero Romana is ecth heel goed. Al wel een tijd geleden dat ik er gegeten heb. Reserveren is wel echt nodig!
ik geloof alleen niet dat ze aan pizza's doen.

Ben trouwens wel benieuwd naar die kroeg van je!

Linda99

Linda99

07-10-2009 om 11:37

Klinkt goed

Impero Romano ziet er goed uit. Maar ik krijg de indruk (recensies op iens) dat het er wel prijzig is, klopt dat?

Op zich zag ik bij 1 van de lokaties wel pizza. Maar misschien dat ik manlief kan overtuigen eens iets anders te proberen (gaat vast niet lukken, hij is echt een grote pizza-fan en dan het liefst van een goede Italiaan dus).

Sharon: http://www.dehuppel.nl/index.php?index Hele fijne sfeer, no-nonsense mentaliteit en leuke eigenaars.

Bastet

Bastet

07-10-2009 om 11:46

Taormina

Taormina,in de Stuyvezantstraat.Iets uit het centrum,maar bereikbaar per tram.Goede,originele siciliaanse pizza's,verrukkelijk!!!
Bastet

Linda99

Linda99

07-10-2009 om 11:54

Bastet

Dank je voor de tip, ziet er goed uit!

Ga vanavond de tips voorleggen aan manlief

Bastet

Bastet

07-10-2009 om 13:23

Linda

Ja,ik kan het echt uit eigen ervaring aanbevelen.En gewoon betaalbaar.Goed italiaans eten hoeft echt niet heel duur en sjiek!
Hoe dan ook: veel plezier!
Bastet

Taormina

Ach ja, die ken ik ook. Ik heb er om de hoek gewoond. Mis het! Echt hele goeie pizza's.
Het is net buiten het centrum: Stuyvesantstraat (met een s dus), maar met de tram zit je zo in het centrum.

Huppeldepup ken ik ook. Kwam ik vroeger wel eens. Heel leuk inderdaad!
Veel plezier

Linda99

Linda99

07-10-2009 om 15:48

Sharon

Leuk dat je Taormina en de Huppel ook kent.

Heb manlief net gebeld maar het lijkt hem qua vervoer toch onhandig. Eerst met de trein naar DH CS, dan naar de kroeg en dan vanaf daar met de tram naar restaurant om daarna weer via tram en trein naar huis te gaan. Hij stelde voor om dan alleen naar het restaurant te gaan.

Nou ja, ik check de OV routes vanavond thuis gewoon en kijk wat handig is. Misschien valt het inderdaad reuze mee.

Oh Sharon, misschien weet jij wel of de rampstadrail langs beide plekken komt? Daar kunnen we vanaf huis ook nog wel heen fietsen...

Bastet

Bastet

07-10-2009 om 18:37

Sharon en linda

Ik bof,de eigenaren wonen tegenover mij
Linda,Taormina is echt de moeite van de omweg waard!!het is maar een paar minuten vanaf Den haag CS.
Bastet

jippa

jippa

07-10-2009 om 22:50

In centrum

Nou eet smakelijk wat het ook wordt. Ik ga de andere ook eens proberen.
Impero Romano vond ik niet heel erg duur, maar wel duurder dan een pizzeria. Overigens hebben de eigenaren ook in het centrum tegenwoordig een grote moderne pizzeria:
http://www.veryitalianpizza.nl/
Ik vond de pizza's lekker maar er was die avond wel erg veel herrie (gehorig).

Linda

Haha, de rampstadrail )
Die stopt bij Taormina, halte Laan van NOI, 5 minuten lopen.
Vanaf de Huppel is het, halte Grote Markt, iets langer dan 5 minuten lopen.

Linda99

Linda99

08-10-2009 om 15:51

Haha

Ik geloof dat ik komende tijd gewoon alle tips moet gaan uitproberen! Thanks! Weet nog niet psies welke het morgen wordt maar ik laat het nog weten

Enne Sharon, super je RR tips!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.