Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

avy

avy

17-03-2010 om 16:30

Uit eten in arnhem

Wie heeft tips?
Mijn vader wil voor zijn verjaardag in Arnhem uiteten. We zijn met ongeveer 10 mensen, waaronder vier kinderen.
Wat we zoeken is iets geschilt om ook met kinderen heen te gaan. Er hoeft geen speelhoek ofzo te zijn, maar gewoon niet te opgeprikt ivm de kinderen. En niet te lang wachten op eten omdat we niet uren willen tafelen. Maar verder wel iets goeds. Soort eten maakt niks uit, we lusten alles.
Tja lekker vaag dit.
Niet al te ver lopen van het station zou ook fijn zijn, maar is geen halszaak.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Arnhems meisje

Arnhems meisje

17-03-2010 om 18:38

Rosie's lounge?

ha Avy,
Misschien is Rosie's Lounge iets voor jullie? Google maar eens op de naam.Prijzen en menu staan op de site. Ik was daar vorige maand en er liepen ook gewoon peuters rond, tot wel 22 uur, en niemand die vreemd opkeek. Ook grote gezelschappen kunnen er goed terecht. Als je bang bent voor een wachttijd voordat het eten geserveerd wordt, kun je misschien in overleg vooraf de bestelling doorgeven.
Arnhems meisje

Ise

Ise

18-03-2010 om 07:01

Piaf

Ik heb daar laatst heerlijk gegeten. Niet duur, gezellige sfeer, leuk personeel en niet ver van het station.

Ise

Christine

Christine

18-03-2010 om 11:48

Goed proeven

In de buurt van station Velperpoort zit "Goed Proeven", een "voorgerechten restaurant". Leuk concept en juist voor een wat grotere groep heel geschikt. Kijk maar eens op hun website: http://www.goedproeven.nl/content/eten-drinken

Verder vind ik "Spice" aan het Jansplein ook leuk, maar met kinderen misschien wat minder geschikt.

Ben benieuwd wat het wordt...

mijk

mijk

18-03-2010 om 14:16

Met kinderen

is prinsheerlijk ook leuk. Is Rheden niet arnhem maar ik weet niet hoe flexibel je vader is

avy

avy

18-03-2010 om 19:02

En het is geworden...

we gaan wokken in het Sonsbeekpaviljoen. Tip van een vriendin, lijkt me voor de kinderen ook een leuke formule.
Bedankt voor het meedenken en de tips, bewaar ik zeker voor de volgende verjaardag of ander uitje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.