Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kaatje43

kaatje43

27-05-2009 om 09:38

Uit eten in arnhem

Wij gaan zaterdag naar Arnhem. Wie weet een leuk restaurantje. Niet te duur graag. Of heeft andere leuke tips om daar te gaan doen. Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Christine

Christine

27-05-2009 om 14:06

Spice en...

Ik heb een paar keer erg lekker gegeten bij Spice (http://www.restaurant-spice.nl/index.cfm?m=10) en ik ga morgen eten bij Goed Proeven (http://www.goedproeven.nl/), waar ik al veel enthousiaste verhalen over heb gehoord. Kan ik je dus pas na morgen over vertellen.....

Merel78

Merel78

27-05-2009 om 16:10

Wat vind je leuk?

nashville vind ik persoonlijk erg gezellig, is amerikaans restaurantje (soort steakhouse, met allerlei steaks en spareribs en zo), heel sfeervol en niet duur
rondom de korenmarkt zitten overigens meerdere restaurantjes, in verschillende prijsklassen

maar tis natuurlijk ook net wat je leuk vind en van wat voor eten je houdt.
wat heb je verder in arnhem: winkelen, binnenstad is best leuk;net buiten de binnenstad heb je het sonsbeek park, groot landgoed, waar je lekker kunt wandelen; daar vlak bij zit het watermuseum (leuk voor kinderen), burgers zoo en openluchtmuseum heb je natuurlijk ook, maar da's meer voor een dagje uit daar...pfff en verder heb ik even geen inspiratie..ik heb er gewoond, dus dan ga je liever uit in een andere plaats

groetjes, merel

groene specht

groene specht

27-05-2009 om 23:24

Arnhem speaking

Vooral Look vind ik erg goed, Goed proeven is vaak Goed wachten (sommige mensen zijn heel enthousiast maar ik heb er nog nooit echt een 100 % goede avond gehad, altijd was er wel iets met de bediening, de tent zelf is wel erg leuk). Dining 65 is ook goed maar wat duurder. Aan de Rijnkade is meer lekker eten dan rond de Korenmarkt, er zijn twee goede Chinezen (die op de Steenstraat wordt vooral door Chinezen bezocht, dat zegt wel wat).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.