Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

02-04-2010 om 19:42

Tweede paasdag

Hoi,

Wie weet een leuk uitje met zoon van bijna 7 (en eentje van bijna 1 maar die vindt alles best) op Tweede Paasdag? Ik kom zelf niet verder dan Artis maar ben bang dat dat heel druk zal zijn.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

02-04-2010 om 19:45

Almere?

SBB heeft overal kijk- en doedagen. Ik weet dat er in Almere op stadslandgoed de KEmphaan één is. Maar misschien zijn er dichterbij ook wel mogelijkheden.

amk

amk

02-04-2010 om 20:41

Zandvoort strand?

ik ga waarschijnlijk uitwaaien op het strand, maar niet in zandvoort

liora

liora

02-04-2010 om 21:08

Puck

Hee dat is een leuke tip!! Dank je.

liora

liora

02-04-2010 om 21:09

Amk

Hoi Amk,

Strand lijkt me nog een tikje koud....vooral voor baby nog wat ruig denk ik, hij is nogal een koukleum.

Groetjes,

Liora

amk

amk

02-04-2010 om 21:16

Ach liora

die van mij wil al in haar bikini naar school nu. Maar als de kleine een koukleum is zou ik het ook niet doen.

Is de botanische tuin niet iets? Kreeg ik laatst als tip bij vakantietijd.

sabje

sabje

03-04-2010 om 08:06

Er is vlaggetjesdag in muiden

allerlei oude schepen zijn open er is van alles te doen het schijnt altijd heel leuk te zijn.Ik ga er voor het eerst heen dit jaar.
In Almere is altijd een kijk en doe gebeuren is ook erg leuk maar wel erg druk.Kinderen kunnen van alles maken en doen.Je kan daar ook even bij de apen van Stichting Aap kijken en ze hebben een kleine kinderboerderij.

Minet

Minet

03-04-2010 om 08:37

Sail kampen

www.sailkampen.nl
prima te bereiken met de trein, je stapt op station Kampen uit, steekt de brug over de IJssel over en je bent er al.

Vera*

Vera*

03-04-2010 om 14:08

Liora ot

Bijna 15 jaar geleden, de tijd dat er bij ons nog geen kinderen waren, waren we op Malta. Op een gegeven moment zag ik allemaal buggy's (van locals) en bijna alle kinderen zaten onder de 'regen'hoes. We snapten er eerst eigenlijk niets van. Later bedachten we dat het die dag waaide en het dus relatief koud was. Toen hier de kinderen kwamen heb ik de hoes ook gebruikt voor winderig weer terwijl het droog was. Ze zitten dan veel warmer. Dat kun je misschien ook doen bij jouw koukleum jongste. Niet dat je nu direct naar het strand moet van me hoor ).

liora

liora

03-04-2010 om 16:42

Dank vera

Dank, goede tip!

Twijfel toch over Almere als het daar afgeladen druk is....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.