Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Turbie towel experts?

dat zijn toch van die handdoekachtige dingetjes die je om je natte lange haren kunt draaien? Lijkt me wel iets voor dochter van 8, die steeds vaker wil dat ik haar fohn omdat haar kleren of pyjama altijd nat wordt als ze haar haar gewassen heeft. Blijft het goed zitten? Ook voor een springerig kind?

Haal je die bij de Hema? Zit er verschil in kwaliteit of soort?

Dank!

Ingrid (ultra kort haaar, dus geen idee...)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Astrid

Astrid

02-11-2009 om 22:40

Ik heb ze voor beide dochters

Mijn dochters hebben een knal rose en knal turquoise. Al jaren. Inderdaad van de Blokker voor 1,=. Mijn jongste dochter van 6 heeft lang haar en ik doe 'm bij haar om na het zwemmen en met dat ding om gaat ze naar huis. Ik zie mensen wel kijken, maar dat boeit me totaal niet. Ik vind 'm super handig, zo hangen haar natte lange haren niet over haar shirt. Ik doe 'm om voor ze kleren aan krijgt. Soms moet hij als nog af omdat sommige shirtjes niet over zo'n hoofdje + handdoek gaan. Dat ding hoort hier dus bij de standaard zwemlesspullen. Oudste gebruikt 'm nauwelijks. Zij gaat met mijn man zwemmen en die snapt niet hoe zo'n ding werkt. Nou heeft oudste ook een stuk korter haar, dus iets minder erg. Zelf wil ze 'm wel graag om, maar helaas....

Roos Vicee

Roos Vicee

02-11-2009 om 23:06

Verschil tussen blokker en hema

Wij hebben ze zowel van Blokker als van de Hema. Die van de Hema zijn stukken beter dan die van Blokker.
Als je een beetje dik haar hebt zijn die van Blokker binnen no time kletsnat. En daarnaast zijn de naden erg slecht en kort afgewerkt waardoor je er snel gaten in krijgt (ook niet zo heel vreemd voor dat bedrag natuurlijk).
We zijn begonnen met die van Blokker maar toen ik toevallig die van de Hema een keer tegenkwam en voelde was ik verkocht. Die zijn een stuk dikker (ook wel iets duurder maar dan heb je ook wat) en nemen dus meer vocht op. Ik heb er van de Hema toen ook maar 2 meegenomen. Helaas zijn die laatsten altijd al gebruikt als ik ze nodig heb :s Dochters hadden dus ook al snel door dat die fijner zijn dan die we al hadden...

Yvon Meijer

Yvon Meijer

02-11-2009 om 23:25

Yep

Hier ook drie turbie towels in da house. Vroeger draaide ik een handdoek op de hoofden. Maar een flinke handdoek bij een driejarige is toch wel een hele toren. Dus nu aan de turbies. Ik ga die van de hema ook ff uitchecken!

Bastet

Bastet

03-11-2009 om 07:27

Pandia

Dan wil ik graag eens les van jou,want hoewel ik met een gewone handdoek werkelijk de perfecte toren produceer,snap ik niks van de towel......en ik wil wel naar die meeting natuurlijk!
Bastet

Proest!

Ik zat nog met mijn gedachten in het sintdraadje en dacht dus dat turbie towel experts een playstationspel was ofzo
Nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel handig voor zowel mij als zoon 2. Ha!!! Misschien toch maar voor sint dan??

IngridT

IngridT

03-11-2009 om 10:59 Topicstarter

Geslaagd!

de Hema had ze niet, maar bij de Blokker lagen ze voor 1.99 per towel, vast betere kwaliteit dan die van 99 ct (hoop ik dan maar). 2 mooie kleurtjes gescoord, en ja, Silone, ze gaan gewoon in de zak van Sinterklaas!

Ingrid

Bastet

Bastet

03-11-2009 om 12:05

Pandia

Danku,kzie je morgen.
bastet

Roos Vicee

Roos Vicee

03-11-2009 om 14:12

Wat vreemd

Hema had ze niet? Heb er vanochtend zelf nog wel 2 kunnen scoren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.