Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ol3

ol3

28-04-2009 om 10:50

Tuinset aldi

hoi,
zaterdag 2/5 verkopen ze bij de Aldi een houten tuinset
nu zoek ik alleen nog een tafel en die is los te koop voor 80 euro, hij ziet er op het blaadje goed uit en een mooie prijs
heeft iemand ervaring met dit product? misschien hebben ze het vorig haar ook wel verkocht??
zie http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_18/OFF19.SHTML

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ol3

ol3

28-04-2009 om 10:52

Of andere tips mbt houten tafels?

heb dit jaar niet heel veel budget voor tuinmeubilair dus is dit een goede deal of kan ik beter nog even verder kijken?

Ikea

daar hebben wij een grote tuintafel gekocht, geen idee hoe lang hij mee zal gaan, hij is er nog maar net.

nordano, uit te klappen tot 2 meter 60 oid en kostte E 200

Minet

Minet

28-04-2009 om 20:48

Staat hier al jaren

Hier ook een houten tuinset van de Aldi, en staat nog steeds als een huis! Gewoon lekker kopen en van genieten

Julia64

Julia64

28-04-2009 om 21:05

Hier ook

Twee tuinstoelen en tuinbank van de Aldi, ongeveer 10 jaar geleden aangeschaft, en nog steeds prima. Ik denk dat ik zaterdag ook de tafel ga halen....

groet
Julia

Hes@

Hes@

29-04-2009 om 10:16

Is het verantwoord gekapt hout?

Of is er voor die mooie tafel een hectare regenwoud vernield?

Trouwens houten tuinmeubels zijn uit.Iedereen die het kan betalen vervangt de houten stoelen door zo'n neprieten bank met fauteuils. Als liefhebber van hout kun je daar je voordeel mee doen.

Als je een beetje je ogen openhoudt als er grofvuil aan de weg staat heb je zo een mooie set houten stoelen bij elkaar. Wij hebben al twee keer een set van 4 stoelen gevonden. Eén hebben we zelf gehouden en één doorgegeven. Een tafel heb ik ook al zien staan maar daar hebben we geen plek voor in de tuin.

Hes@ (ot)

"Iedereen die het kan betalen vervangt de houten stoelen door zo'n neprieten bank met fauteuils."

Inderdaad ja, tenminste, als ik de folders mag geloven. Wat mij intrigeert, behalve de vraag waarom iemand die dingen zou willen hebben, is waar je dat toch in 's hemelsnaam laat in de winter. Want inklappen is er niet bij.

En tafels met bladen van natuursteen... zelfs als je die in zou kunnen klappen (wat niet zo is) kan je 't niet verplaatsen.

Waarom toch, zo vraag ik me af...

Groeten,

Temet

ol3

ol3

29-04-2009 om 13:19

Mode

idd zijn die loungesets nu erg in de mode, prachtig als je er de ruimte voor hebt en de ruimte om te stallen....hoe hier zal wel weer kwaliteit in zitten met materiaal die je wel of niet lang buiten kan laten staan.

ik vind een houten tafel altijd nog sfeervoller eigenlijk...

Hes@ woon je in de buurt van R'dam? anders pik ik die ene tafel wel op

ik vind trouwens dat er op Marktplaats nog veel en hoog geboden wordt op houten tafels daarom dacht ik dat die tafel van Aldi wel een goede deal moet zijn...hoe kom je er achter of het verantwoord hout is? dan moet dat FSC merk er toch op staan?

Fsc

quote: *geproduceerd uit FSC-gecertificeerd eucalyptushout
• afmetingen ca. 150 x 90 x 75 cm (L x B x H) *

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.