Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pristel

pristel

05-08-2009 om 16:46

Tuinornamenten

Ik ben op zoek naar ornamenten die ik buiten aan de muren van m'n huis kan hangen. Tot nu toe weinig kunnen vinden, maar ik ben niet zo'n shopper, dus ik weet niet bij welke winkel ik moet zijn. Heeft iemand ideeën?

pris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je bedoelt

die gipsen dingen in de vorm van druiven en naakte engeltjes ? Als je vanuit Haarlem richting Ijmuiden rijdt kom je ze vanzelf tegen.

reina

reina

06-08-2009 om 10:22

Ik weet niet wat je zoekt, je kunt veel vinden in tuincentra, maar als je iets originelers wilt zijn brocantezaakjes en -marktjes leuker. Een dagje op stap en op zoek gaan!

Manda

Je bedoelt toch niet die plek daar ergens in de duinen/het havengebied van IJmuiden? Ik weet niet precies hoe het daar heet, maar ik heb daar wel eens een collectie tuinbeelden gezien waar je je werkelijk van verslikte, zo gruwelijk. Althans, dat vond ik. Ik zag daar trouwens geen dingen voor aan de muur, maar het kan zijn dat ik dat van de schrik over het hoofd zag.

Maar jij bedoelt waarschijnlijk nog weer wat anders, want wat ik beschrijf, daar kom je denk ik niet langs als je van Haarlem naar IJmuiden gaat.

Groeten,

Temet

ja er is ergens een soort van woonwagenkamp op zo'n tussendoorweggetje bij Ijmuiden en daar staat 1 terrein helemaal stampesvol met gipsen beelden, ornamenten etc

Bijvoorbeeld een grote Donald Duck waar je een plantje op zijn rug kan doen, of een soort van zee-nimpf met blote tieten, gipsen ezeltjes met mandjes, Cleopatra's, Griekse 'goden', dat soort werk. Ik heb er een foto van gemaakt, kon het niet laten...

Maar zoiets bedoeld pristel vast niet.

Tirza G.

Tirza G.

06-08-2009 om 15:03

Manda

Heerlijk. Heerlijk. De term "mooi van lelijkheid" moet een mens ook eens kunnen gebruiken, vind je niet? Als je naar de Efteling rijdt kom je ook langs zo'n zaak met allemaal bloempotten en aanverwante, ook dat je denkt: gut. Dat wordt dus écht verkocht......

Tirza

pristel

pristel

06-08-2009 om 16:40

Bedankt!

De gegeven links laten wel aardige spullen zien. En ook nog bij ons in de buurt! Ik zal een afspraak maken....

We hebben wat lelijk plekken op de buitenmuur, vandaar.

Pris

Manda

Wij bedoelen inderdaad dezelfde

Temet

zal ik je een gipsen zee-nimpf met blote tieten kado doen, dan spuit ik hem over in je favoriete kleur roze, lekker anti.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.