Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tuinkriebels

Ik heb zo'n zin om lekker de tuin in te gaan, maar zo lang ik elke morgen nog langs bevroren sloten en vijvers fiets, durf ik nog niet zo goed. Er moet gesnoeid, gezaaid, geplant, vèrplant enz worden. Het kriebelt helemaal, maar de nachtvorst is nog vors hoor hier in het noorden. Ik heb iig de hele tuin al ontruimd van winters blad en rotzooi. Voorlopig blijft het bij in de tuin genieten van de zon in een wintertrui, en straks fiets ik even naar een tuincentrum om alvast te kijken naar welke kruiden, eetbare planten ik wil. Ik haal alvast kleikorrels voor in de bakken. Morgen heeft de aldi speciale potgrond voor stek- en zaaigoed in de aanbieding.
Had ik al gezegd dat ik zin heb om in de tuin te werken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

08-03-2011 om 15:31

Hier wel!

Ik heb resten van vaste planten afgeknipt, en de rozen gesnoeid. de groenbak is gelijk vol..)
Ik heb gewacht tot de zon op de voortuin stond, zalig! Nu is mijn neus roodverbrand..

bibi63

bibi63

08-03-2011 om 15:35

Ik ook!

Ik ben zondag lekker aan de slag gegaan, gesnoeid en al. Komt goed.
Gr. Bibi

Popel popel

Eindelijk, ein-de-lijk is onlangs de tuin afgekomen, dwz dat hekwerk is geplaatst en de bestrating is gedaan. Er kan dus geplant worden. Dus ik een hele waslijst besteld bij Esveld, met het verzoek eind februari te leveren, blijkt dat ze vaste planten niet eerder leveren dan eind maart! Dus moet ik nog een aantal weken op mijn handen zitten. En nu maar hopen dat ik thuis kan zijn op de dag dat dat pakket wordt afgeleverd, anders komt er nog meer vertraging.

Zal je net zien dat het die dag onafgebroken regent...

Groeten,

Temet

En hier

de boompjes zijn gesnoeid,en ik heb zes reuzen bloem bakken met violen gevuld,staat erg vrolijk.
of ben ik te vroeg?

Fiorucci

Fiorucci

09-03-2011 om 18:36

Sus anne

Welnee, kan prima hoor!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.