Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

02-10-2010 om 13:35

Tuinbank

We hebben na een verbouwing een nieuw terrasje erbij. Daar wil ik graag een tuinbankje neerzetten, maar liever eens iets anders-dan-anders. Teak hebben we al staan, ook een lattenbank vind ik te gewoon. Ik zoek iets met een moderne uitstraling, maar niet van dat gevlochten spul (loungebank), niet alleen omdat je die overal ziet, maar vooral omdat ik dat niet mooi vind. Heeft iemand een tip waar ik eens kan kijken of er iets bijstaat wat net even anders is? ('K heb op een tuinbeurs een mooie van lila metaal gezien, die vond manlief toen niet geweldig, had ik achteraf gewoon moeten kopen )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margaretha

Margaretha

02-10-2010 om 14:34

Natuursteen?

Zie de link. Ergens onderaan.

groet, Margaretha

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

02-10-2010 om 19:19

Kunststof of natuursteen

Wij hebben een leuk kunststof setje gekocht bij het Sprokkelbos in Rosmalen. Erg leuk.

http://www.sprokkelbos.nl/

En voor de voortuin een strakke hardstenen bank:

http://www.burggraaf-vof.nl/

kijk bij tuinmeubelen....

reina

reina

02-10-2010 om 20:06

Leuk

Leuke links! Jitske, heb je een prijsindicatie van zo'n hardstenen bank?

Reina

Hardsteen is natuurlijk wel loeizwaar. En koud aan je billen in het vroege voorjaar (en loeiheet in de zomer, als het ding in de zon staat tenminste). Dat je daar dus even aan denkt, als je door verliefdheid wordt bevangen (want mooi is het vaak wel, natuurlijk).

Groeten,

Temet

reina

reina

04-10-2010 om 08:41

Ternet

Je hebt wel gelijk, ja Loeizwaar vi dk geen probleem, als ie staat, staat ie , maar ijskoud in het voorjaar en heet in de zomer is wel een punt, het is geen plek waar ik constant kussentjes heb liggen. Ws zit het ook niet echt lekker, keihard aan je bilen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.