Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Noname

Noname

16-05-2009 om 17:51

Tuinaanleg met 2e keus tuintegels

Onze achtertuin staat bol van het onkruid. We houden niet van tuinieren en willen daarom alles eruit laten halen en volledig laten bestraten met een klein stukje nieuw gras in het midden of zo. Wie kent een goed adresje voor goedkope tuintegels (2e keus mag) en aanleg incl. afvoer van alles dat er nu in staat aan heesters en planten. Verder nog tips? Op hoeveel geld moet ik rekenen per m2 ongeveer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja die tip van pelle

daar worden flink wat tuintegels aangeboden, ik zit er ook steeds naar te kijken maar vind nog niks in de buurt

succes
gulaq

Bastet

Bastet

17-05-2009 om 11:44

Ook op mp

Wij hebben de hele tuin gratis bestraat via MP,er staan regelmatig ook gratis tuintegels op.
Groetjes,Bastet

Noname

Noname

17-05-2009 om 15:05

Ik neem aan dat met MP marktplaats bedoeld wordt. Het feit is dat mijn tuin kwa oppervlak nogal groot is dus met een restpartijtje kom ik er niet. Bovendien zoeken we er een mannetje(s) bij die de bestaande tuin leeghaalt, afvoert en opnieuw bestraat. Iets meer werk dus alleen de tegels zelf. Ik heb geen flauw idee op wat voor prijs ik ongeveer moet rekenen per m2. We willen overal tegels met in het midden een stukje gras.

Bastet

Bastet

17-05-2009 om 18:38

Noname

Ik heb ook geen minituintje,maar steeds beetje bij beetje de boel bij elkaar gescharreld..)
Mannetjes om het aan te leggen etc. staan er ook genoeg op.
Groetjes,bastet

Omgekeerde grindtegels zijn leuk

met daartussen bijvoorbeeld mooie rode vierkante steentjes of waaltjes.

Wij hebben net de voortuin gedaan. Is ongeveer 45 m2. We hadden een deel van de stenen gratis gekregen en zelf veel van de oude struiken weggevoerd. In totaal waren ze toch nog 9 mandagen bezig en heeft mijn man zelf drie keer afval naar de vuilstort gebracht. In totaal zijn we zo'n 1300 euro kwijt en we moeten de beplanting van de herfst nog afmaken. Het is wel heel mooi geworden. Zo strak hadden wij het nooit kunnen aanleggen. Wij hebben twee Polen ingeschakeld.

Noname

wij hebben *een mannetje*van marktplaats geregeld,hij heeft voor ons een terras aangelegd van 25 vierkante meter,hij vroeg 9 euro per vierkante meter.
wij hebben wel zelf de oude tegels eruit gehaald,de grond afgevoerd en zand gestort.
mail gewoon iemand die zich aanbiedt voor een prijsopgaaf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.