Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje77

Roosje77

07-03-2011 om 14:31

Tuin versieren voor bruiloft

Mijn zus gaat volgende maand trouwen. Wie heeft er leuke en originele (niet al te dure) tips om hun tuin leuk te versieren?

En bellen blazen of rozenblaadjes is natuurlijk erg leuk voor na de ceremonie, maar kent iemand ook nog andere leuke dingetjes om te doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ballonnen, roosjes, boog?

Ik ken eigenlijk alleen goedkope manieren.
Roosjes maken en de tuinplanten ermee versieren (crepe-papier oprollen en ijzerdraadje erom,en uitpluizen tot roosje, kan ook met papieren zakdoekjes maar dan moet je zeker weten dat het niet gaat regenen, anders vallen ze uitelkaar)
Balonnen opblazen ook ijzerdraadje erom en in de struiken.(Witte b.v.)
Of boog zetten.....houten geraamte timmeren van paar latjes wat gaasdraad ertussen, wat coniveren plunderen en in het gaas steken. Kartonnen bordje met 'hulde aan het bruidspaar' erop (kost 3 euro volgens mij)
groeten albana

Maria

Maria

08-03-2011 om 00:26

Boompje

Oude potten (kringloop) vullen met stenen+cement en een of meer mooie lange takken (er wordt overal gesnoeid op het ogenblik) er in stoppen. Veel ballonnen opblazen en vastmaken aan de taken. Klimopranken ertussen en je bent klaar.

Ojaaa...

Deze link: http://ruffledblog.com/diy-string-wedding-chandelier/

Ik zou er bijna opnieuw voor trouwen... maar bewaar hem nu voor een tuinfeestje!

Maartje

Maartje

13-03-2011 om 15:48

Tule

bij het trouwen van mijn broer hadden we langs de oprit bamboestokken in de grond geprikt, daarop een witte roos met een strik van tule. Stond erg feestelijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.