Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lies

lies

28-12-2009 om 12:04

Tromso hoogslaper

Ik ben benieuwd naar ervaringen met de ikea Tromso hoogslaper. Mijn dochter wil graag een hoogslaper, en deze is niet zo duur en veel aangeboden op marktplaats. Hij lijkt me alleen wat gammel... of valt dat mee? is het wel veilig genoeg?

Lies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

28-12-2009 om 14:38

Inderdaad

Als het om Ikea spul gaat koop ik het ook nieuw. En in het geval van dit bed kun je het beste gewoon naar de winkel gaan om zelf even te voelen hoe stevig het is.

Wij hadden er één...

en hij piepte vreselijk... altijd als mijn zoon zich omdraaide hoorde je dat zelfs in de kamer ernaast... We zijn echt blij dat we er vanaf zijn! Wij hadden hem wel tweedehands gekocht maar volgens mij maakt dat helemaal niet uit. Wat betreft veiligheid is hij net zo veilig als andere hoogslapers lijkt me. Er zit een hoge rand omheen en hij is niet zo gammel dat hij instort ofzo

marie

marie

28-12-2009 om 19:28

Lo-bed

Hallo
Onze dochter heeft een LO-bed gehad van Ikea. Voordeel van dit bed is dat het op 3 hoogtes in te stellen is.
Die zijn er helaas niet meer nieuw te koop bij Ikea.
Dit bed is prima meerdere keren inelkaar te zetten.
Last van piepen hebben wij nooit gehad.
groetjes

liedewij

liedewij

29-12-2009 om 14:37

Onze zoon heeft ook een Tromso hoogslaper. Prima bed hoor. Geen gepiep en gekraak. Lijkt wel wat gammel. Wij hebben 'm met bandjes aan de verwarmingsbuizen vast gezet. Staat nu mooi stevig. al 5 jaar.

Liedewij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.