Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Belletje

Belletje

25-01-2010 om 09:56

Trendy jeans zonder stretch, waar te koop?

Hoi allemaal,

Altijd lastig om een leuke goedpassende jeans te vinden en ben er nu doorheen, hen er geen een meer in de kast
Alles wat ik heb gepast onlangs is stretch en ik vin dhet toch lelijk zitten! Als je jong en een strak lichaam hebt zie je het niet, dan zit het prima.
IK ben niet meer strak en flubber hier en daar. In een jeans met stretch kleed je je niet af.
Een normale jeans houdt de boel lekker bij elkaar en oogt slanker.
Maar, waar kop je die nog tegenwoordig?
Ik woon in reg. Amsterdam, wie heeft een tip.

Ik ben je dankbaar!
Groet
Belletje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Esprit

maar dan moet je wel een esprit-achterwerk hebben.
vriendin van mij heeft een Didi-achterwerk, ik weet niet of ze daar ook stretchloze modellen hebben, want ik heb een Esprit--ach ik zeg het toch maar - kont.

Mamvantwee

Mamvantwee

25-01-2010 om 10:58

Goh...

Wat is een Esprit-achterwerk, rodebeuk? Ik draag wel Espritbroeken, maar ook de broeken van Promiss of Didi zitten me wel.

Groet, Mamvantwee
(die zich nu in bochten wringt om de achterkant te bekijken...)

Maxime.M

Maxime.M

25-01-2010 om 12:07

H&m

ik koop ze altijd bij de H&M. De meest gewone qua uiterlijk (je hebt ze daar ook met allerlei stiksels en gaten) en die zitten prima (maat 42) het is geen stretch.

Maxime

p.s. als je online je maten even meet en dan een paar broeken kiest (3 verschillende maten bijv.) dan hoef je de deur niet eens uit en pas je thuis relaxed. Je hoeft pas naderhand te betalen, dus alleen de broek die je besluit te houden. Inmiddels weet ik mijn maat bij H&M dus is de maat altijd goed.

Amarins

Amarins

25-01-2010 om 13:43

Geisha

laatst in de uitverkoop een Geisha-jeans gekocht, zonder stretch, zit echt prima.
Ik heb dus een geisha-achterwerk Oh ja, en een Turnover-achterwerk: Turnover heeft ook wel mooie en mij iig prima passende basicjeans. Met een normale taille, hoera!
Gedoe, een goede spijkerbroek vinden als je liever niet een Rode Winkel binnenstapt (waar je de coole verkoper ziet denken dat er niet thuishoort).

Een paar merken

ik kan meestal goed slagen bij de volgende merken:

Duur: G-star
tussenin: Geisha
goedkoop: We women

succes ermee!

marlies

Beo

Beo

25-01-2010 om 20:50

Ik heb een

Levi's kont
Levi's 501 dus. Zonder stretch, zit prima.

Rafelkap

Rafelkap

26-01-2010 om 17:34

Ik heb ook een

levi's kont dan Maar dan nr. 627. Die is wat hoger op de heup dan die lage modellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.