Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Trampoline?

we willen voor onze dochter(s) een trampoline kopen, met vangnet en alle reut erbij.

Is doorsnede 180cm leuk of is dat te klein ? Dochter1 is 6 jaar.

En nog een goede tip voor model en merk ? Ik wil hem laten bezorgen dus zal wel geen 2e hands worden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

22-05-2009 om 19:54 Topicstarter

Doorsnede 180cm leuk?

of is dat te klein ?

MaximeM

MaximeM

22-05-2009 om 19:59

Welke wij hebben

Hoi,

Wij hebben een trampoline die is mét blauwe rand meegeteld 240 en zonder, alleen het zwarte rondje is 180 cm. Hier springen er 2 kinderen meestal op (soms meer) en wij zijn tevreden over deze maat.
Merk weet ik niet meer, hij was geloof ik 150 euro bij de ToyChamp en dat was toen een van de goedkopere die ik kon vinden en ook nog in de aanbieding. De blauwe rand eromheen is niet van mooi strak blauw plastic, dus ik vermoed dat dit een van de goedkopere modellen is. We hebben de trampoline al 3 jaar en er is nog nooit iets aan stuk gegaan.
Ik vond hem wel heel hoog op zijn poten staan en heb daar dus 30 cm vanaf gezaagd.

maxime

*Veertje*

*Veertje*

23-05-2009 om 23:41

Kom maar langs

Heb sinds een paar weken een trampoline van 1.80 cm. Dat is dan inclucief blauwe rand. Het vangnet eromheen maakt het wat breder. Niet echt breder, maar ze springen daar tegenaan dus hebben meer ruimte om te springen.
Ik denk dat de blauwe rand 20 cm is, dus het springgedeelte is minder groot dan de 1.80.
Ik heb zware discussie gevoerd met partner omdat ik er een van 2.40 wil, maar hij vindt dat het niet in onze tuin past (heb je hem nog in je hoofd Manda?).
Grote onzin natuurlijk.
Er kunnen twee kinderen op springen, meer vind ik echt onverantwoordelijk.
Hij is niet hoog zoals bij vorige schrijver, staat stabiel, is een redelijk stevig ding.
Kom langs met Mandadochter, laat haar springen en kijk of het wat voor je is.
Uw Eigenste Veer

Manda Rijn

Manda Rijn

24-05-2009 om 12:00 Topicstarter

He veer

hoe'st met jullie ? Hier dik rond en loederig, 32 weken zwanger dus.

kan je mij een mailtje sturen, waar heb je die van jullie gekocht etc.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-05-2009 om 17:10

Ingraven

Je kunt ook overwegen de trampoline in te graven. Gat in de tuin graven, de trampoline op een stevige ondergrond plaatsen en springen maar, zonder van grote hoogte te kunnen vallen.
Wat het formaat betreft is denk ik ook belangrijk wat je voor ogen hebt bij het gebruik ervan. Mag de hele buurt meespringen of is het meer voor je dochter en 1 of 2 vriendinnetjes?

Manda Rijn

Manda Rijn

24-05-2009 om 22:43 Topicstarter

Voor dochter

het achterliggende idee is dat dochter er zelf op kan springen + speelaanhang. De rest van de buurt heeft er zelf eentje of komt hier niet achter in de tuin.

Ingraven is denk ik hier niet handig, ook die van 180cm is dan te groot om permanent in de tuin te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.