Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beth

Beth

11-02-2009 om 14:24

Trampoline

Voor de verjaardag van onze zoon, eind maart, denken we aan een trampoline. Zo'n groot geval wat onze kleine tuin nog kleiner gaat maken

Na wat speurwerk ben ik erachter dat er enorme prijsverschillen zijn (duuuuur ), dat ik er een net omheen wil en dat ie ook deze (wat zwaardere) mamma moet kunnen 'dragen'. Heeft er iemand zo'n geval in de tuin staan en kan mij van tips voorzien. Waar op te letten? Moet je echt zo'n ding van honderden euro's kopen of valt dat mee, wat is handig, rechthoekig of rond? etc.
Kortom graag advies!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij leen bakker

hebben wij een prima trampoline gekocht met een doorsneden van 2.60 ( geloof ik). met een net eromheen, voor rond de 100 euro. Prima trampoline, kan ook vaders, moeders en een paar kleuters tegelijk dragen. Er staat ook wel bij tot heoveel gewicht. Ik denk dat de vorm afhangt van wat het beste in je tuin past,qua grootte. Heb wel het idee dat de ronde vaak goedkoper zijn. Succes! Reken erop dat heel de buurt komt springen, misschien een idee om entree te heffen? )

ilsepilse

ilsepilse

13-02-2009 om 10:02

Ingraven

bij mijn vriendin is die voor een deel ingegegraven voor de veiligheid.
het blijft leuk !
mijn jongste zoon is ook heel vaak bij haar te vinden!
ilse

H@rtje

H@rtje

16-02-2009 om 13:20

Rechthoekig...

Wij hebben een rechthoekige trampoline gekocht omdat deze makkelijker in te graven is dan een ronde. Met ingraven heb je meerdere voordelen:
* de kids kunnen er zo op rennen, geen aanschaf van trapje nodig.
* geen beveiligingsnet nodig, wij hebben er gras omheen gelegd.
* kleine kinderen kunnen er niet onder kruipen/lopen, dus je voorkomt dat er op hun hoofd gesprongen wordt. (Kinderen die óp de trampoline springen, kunnen niet zien of er een kleintje onder loopt.)
Succes ermee!

H@rtje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.