Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

25-08-2009 om 10:53

Trainingspak meisje

Wie weet waar ik een trainingspak (voor hockey)voor een meisje kan vinden voor een niet al te hoge prijs. Heb al wat winkels bezocht en sites bekeken maar 9 van de 10 keer is zo'n pak donkerblauw of zwart. En dat zoeken we niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

25-08-2009 om 11:23

En welke kleur

zoek je dan wel?

Linda99

Linda99

25-08-2009 om 11:32

Pelle en kleur

Scapino had ik eerder wel eens gekeken maar is op zich wel een goede tip. Zit alleen niet in mijn woonplaats dus dat wordt even plannen. Want vanwege het passen vind ik een winkel bezoeken wel zo handig.

En welke kleur: niet helemaal zwart of blauw maar ook nie knalroze. Heb wel leuke pakken gezien van Adidas maar da's meteen 40 euro. Zag net bij Scapino zo'n pak voor 10 euro minder, dat scheelt al!

We hebben al gekeken bij Daka, Aktie Sport, Bristol en online bij Perry en Wehkamp.

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2009 om 13:02

Plutosport.nl

Je zou eens kunnen kijken op www.plutosport.nl

Linda99

Linda99

25-08-2009 om 13:05

Pelle en kaaskopje

Pelle, het pak wat ik bij Scapino leuk vind is online uitverkocht. Daarbij is mijn dochter langer en dunner dan gemmiddeld, dus passen is echt wel nodig.

Kan natuurlijk ook vandaag bij een gewone sportzaak gaan kijken welke maat ze nodig heeft en het dan online bestellen......

Kaaskopje: ik ga eens kijken! Thanks.

Lynna

Lynna

25-08-2009 om 18:54

Hummel

Mijn dochter heeft een rood trainingsjack en zwarte broek van Hummel. Erg mooi, blijft ook mooi. Als je zoekt, kun je ze ook tweedehands vinden.

Sigrid70

Sigrid70

25-08-2009 om 22:19

H&m

Bij H&M heb je vaak wel leuke joggingpakken. Heb ook bij Hans Textiel of Zeeman wel eens leuke pakken gezien. Moet zeggen dat mijn dochter (bijna 10) liefst een grijze joggingbroek aan heeft en een oud vest of sweater dus ms hoef je niet eens een heel pak te kopen.

Sigrid70

Sigrid70

25-08-2009 om 22:20

Dochter

bedoelde dus dat ze dat het liefst aan heeft bij hockeytrainen en voor de wedstrijd....

Linda99

Linda99

26-08-2009 om 09:31

Sigrid

Afgelopen seizoen had dochter ook een joggingbroek met vest. Maar wilde dit jaar eens een echt trainingspak proberen. Ze spelen namelijk ook als het koud en nat is en met zo'n pak kan je volgens mij dan makkelijker wat warms eronder aan trekken.

Zal ook eens kijken wat Hummel is Lynna.

In elk geval gaat papa vandaag op stap om nieuwe schoenen te kopen en hij kijkt dan ook even voor een pak.

Rucanor

zoon is ook lang en smal( lange benen en armen) en heeft van rucanor nu al 3 jaar trainingspakken bij Shoerama, die zitten in Kaatsheuvel en Breda.
Het is een pak met 2 broeken, 1 trainingsjack en een windjack voor 35 euro. De broek valt wel lang en er is 1 broek met elastiek aan de onderkant en 1 broek zonder. Zoon heeft het liefste elastiek omdat die niet over zijn schoenen zakkken.
Afgelopen jaar hadden ze daar rood/zwart, limegroen/zwart, knalblauw/donkerblauw en blauw/zwart donkerroze/zwart.
Ik vind ze erg fijn.
Ik weet niet of ze bij jouw in de buurt ook te krijgen zijn?

Linda99

Linda99

30-08-2009 om 12:01

Geslaagd!

De tip van zo'n compleet Rucanor pak vond ik wel wat. Maar kon in eerste instantie niet vinden waar ze dat zouden verkopen. Tot mijn oog op een digitale folder viel van een grote sportzaak hier in de stad waar ze in de aanbieding waren.
Een van de broeken is wel knalroze maar de rest van de outfit is een mooie mix met antraciet. En vooral het windjack erbij is ideaal!
(hier was de aanbiedingsprijs 40 euro, ook nog wel te doen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.