Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

09-02-2009 om 13:54

Tractatie peuterspeelzaal voor juf

O help, nu heb ik alles in huis voor de tractatie van mijn zoontje (dat worden vingerpopjes op een prikker, met stukjes kaas/tomaat/abrikoos/komkommer/worst etc.)- maar nu ben ik de juf (en hulpjuffen) vergeten!
Ik heb zoon een tekening laten maken, maar daar moet nog wat bij (heb niet genoeg vingerpopjes). Heeft iemand een idee wat te geven als afscheid aan de juf(-en)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

09-02-2009 om 14:03

Wat ik deed

een keer een paar bonbons in folie met strikje eromheen.
En een keer een kandijstokje met een theezakje en een chocolaatje in folie met een (raffia)strikje.
Ik heb ook wel eens iemand een klein potje met een voorjaarsbolletje zien geven. (werd erg gewaardeerd!)

Merci

is volgens mij ook altijd goed.

groetjes van Purk

Rafelkap

Rafelkap

09-02-2009 om 14:50

Dank!

Ik kijk of ik voorjaarsbolletjes kan krijgen hier. Dat lijkt me het leukst. Evt. nog een pak merci voor de "hoofd-"juf. Mijn dank is groot!

Linda99

Linda99

09-02-2009 om 15:31

Hetzelfde

Chocola krijgen ze al zo vaak, daar doe je ze meestal geen plezier mee (ik vraag het altijd van te voren). Ik heb bij de laatste traktatie de juffen hetzelfde gegeven als de kinderen: popcorn in een bekertje. Groot succes zowel bij de kids als de juffen.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

09-02-2009 om 16:48

Apart?

Het is nog nooit in me opgekomen de juffen wat anders te geven dan de kinderen... Zeker de traktatie die jij doet lijkt me prima voor een juf! En dat ze dan geen vingerpopje erbij krijgen, mwah, dat zullen ze niet zo heel erg vinden denk ik

Rafelkap

Rafelkap

09-02-2009 om 18:25

Roosje

Ja, maar ik wil ook een (klein) bedankje aan de juf geven, voor anderhalf jaar goede zorgen.

*Veertje*

*Veertje*

09-02-2009 om 18:47

Miniflesje champagne

Ik heb toen mijn dochter van de creche wegging, de leidster een klein flesje champagne gegeven. Eigenlijk niks qua snoep omdat een van de leidsters zich een keer liet ontvallen dat ze dat zo vaak kregen dat ze er wel genoeg van had.
Weet niet of de champagne gewaardeerd werd, maar ik had er een briefje bij gedaan in de trant van: na lange dagen met 14 peuters en kleuters is de broodnodige ontspanning wel nodig. En misschien helpt dit erbij.
Weet ik veel. Zoiets.
En dan maar hopen dat ze het in het weekend drinken en niet de avond dat ze de volgende dag vroeg dienst hebben!

reina

reina

09-02-2009 om 19:00

Beetje laat

Maar een leuke kaart met bedanktekst erop is toch voldoende?

Rafelkap

Rafelkap

10-02-2009 om 07:14

Simpel

Nog niet te laat hoor, Reina. Een kaartje vind ik ook een idee. Ik denk dat ik de tekening van mijn zoontje op een stuk karton plak. En ook een prikkertje met lekkers (maar dan zonder poppetje, helaas)

judiths mama

judiths mama

10-02-2009 om 10:27

Hier

ook een ontspanningstraktatie voor de juffen, voor de goede zorgen. Theeglas met zakjes thee erin, masker voor gezicht, miniflesjes douchecreme, dat soort werk. Het wordt vanmiddag uitgedeeld, dus weet nog niet of het in de smaak valt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.