Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emmawee

Emmawee

20-09-2010 om 14:40

Toyota yaris

Wie heeft een Toyota Yaris? Is het een fijne auto? Zijn er nog bijzonderheden waar ik rekening mee moet houden als ik erin ga rijden?
(Ik krijg morgen mijn Wheels4all-pasje en ga nu echt mijn rij-angst achter me laten!)
Groeten, Maw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

20-09-2010 om 15:01

Succes emmawee

Ik heb geen ervaring met een Yaris, maar ik wil je succes wensen met autorijden. Kom je ook zelf naar de meeting scheuren in februari zonder angst?

Emmawee

Emmawee

20-09-2010 om 16:42

Ah... er is een beheerder...

Kreeg net een welkomstmail en ik moet gewoon eerst even een afspraak maken met de beheerder van de auto. Die vertelt me dan de evt. bijzonderheden. Dat is wel zo prettig.
En bedankt Puck! Ik moet even zien wat ik in februari doe. Van stad naar stad vind ik een auto nog steeds vrij onhandig en als ik zelf achter het stuur zit ben ik vast (nog) niet gezellig genoeg om te carpoolen. Kan ik beter in de trein... of weer bij AMK achterin zitten
Groeten, Maw.

soepstengel

soepstengel

20-09-2010 om 20:23

Ik heb er geen

maar mijn man heeft er 1 keer een gehad als leen auto en wat reed dat ding FIJN!! alles zat gewoon net als bij alle andere auto's geloof ik.

Ik heb nu een Toyota aygo, iets kleiner dus en ook erg fijn!
Succes morgen en het komt vast helemaal goed. Ik duim!!

amk

amk

20-09-2010 om 22:50

Emmawee

je bent welkom, en misschien wel in een yaris want van Lief moet ik die minstens proberen de komende 2 weken.
Ik moet wat anders namelijk.

Mathilde

Mathilde

22-09-2010 om 16:15

Topautootje

Ik heb een Toyota Yaris sinds begin dit jaar en ik ben erg tevreden. Daar zit vast ook wat psychologische je-aankoop-goedpraten gevoel bij, maar ik zie de volgende voordelen: mijn dieselversie rijdt als een opgevoerde benzine-auto, er zit alles in wat je wilt (goeie audio, airco, ik heb zelfs een afneembare trekhaak), hij is zuinig (1 op 20), er kan verbazingwekkend veel in. Nadeel: ongeschikt voor lange mensen. Ik ben zelf klein, dus ik pas er makkelijk met twee kinderen en een gigantische lading boodschappentassen en aankopen van het tuincentrum in. Maar als mijn man instapt, zit'ie zowat op de achterbank . Waar ik aan moest wennen, is dat je dashboard met metertjes enzo niet achter je stuur zit, maar in het midden, dus rechts van je stuur.
Rijd ze .

Emmawee

Emmawee

23-09-2010 om 21:56

Misschien morgen... of zondag

Ik ben al wezen kijken en heb erin gezeten. Ziet er allemaal erg goed uit. En heel nieuw! Er staat 3000 kilometer op de teller. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om er in te rijden (dat wil ik nl. eerst doen zonder kinderen).
Bedankt voor de reacties. Metertjes rechts van het stuur lijkt me wel raar. De km-teller ook? Nou ja, went vast.
Groeten! Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.