Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rosa

rosa

24-09-2009 om 08:51

Touwtje uit capuchon in de was

Al vaak heb ik me geergerd aan capuchon touwtjes die na de was ineens toch weer halverwege de capuchon zitten, ondanks de knoop die er aan het uiteinde in zat.
Haal ik vanochtend de was uit de wasmachine, die warempel dochter erin heeft gedaan na een kamp en komt zo'n trui eruit waarvan de eindjes van de touwtjes keurig met een strik aan elkaar geknoopt zijn: eureka, probleem opgelost. Was dat nou zo moeilijk... of hadden jullie die ook nog niet bedacht.

rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

24-09-2009 om 11:58

Whahah

Ik lees de titel van je posting en ging er gelijk van uit wat jouw probleem zou zijn. Ik dacht, goh even reageren want idd zo moeilijk is dat niet. Gewoon touwtjes aan elkaar vaststrikken en hoppaaa klaar is Clara. Maar je had zelf de oplossing dus al gevonden! Grappig! hahaha

Zo is juist veel werk

Maak gewoon de knoop even dubbelop(of driedubbelop) als je de jas/trui/broek of wat dan ook gekocht hebt. Touwtje past niet meer door het gaatje, wat de wasmachine of kind ook doet. Scheelt weer veel gestrik iedere keer.
groeten albana

Brianna F

Brianna F

24-09-2009 om 13:31

Haha

Hier trekken ze meteen het touwtje eruit, helemaal de oplossing vind ik zelf

Roos Vicee

Roos Vicee

24-09-2009 om 22:28

Hmm

Koortje kan niet alleen uit de capuchon gaan maar ook meerdere malen om een ander kledingstuk gaan heendraaien. Vreselijk irritant is dat (vind ik). Dus daarom (net als een rits die dichtgaat voor ik hem in de wasmachine stop) ook een strik in de koortjes van een capuchon. Of idd het koortje er uittrekken. Zoon doet dat idd ook, dochter niet

Wat een werk zeg

Ik gooi gewoon alles in de was zoals het wordt aangeboden en heb ook helemaal geen zin om in die vieze kleren te gaan graaien om ritsen dicht te doen, koortjes te strikken of sokken om te draaien. Daar bedank ik voor, of ze doen het maar lekker zelf.
groeten albana

Nasha 1st

Nasha 1st

25-09-2009 om 22:08

Rosa

wat een knappe machine heb jij, die legt zelf knopen! Dit in tegenstelling tot die van mij....die haalt de knopen er namelijk uit....Ik doe onze sokken altijd in een lingerie-zakje, dichtgeknoopt en al....en toch komt hij altijd ontknoopt uit de was

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.