Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

monnie

monnie

17-06-2009 om 10:45

Topjes met ingebouwde bh

De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar topjes met een ingebouwde bh. Als ik google dan kom ik op lingerie en op borstvoedingstopjes uit. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar gewone topjes die ik op een rok of korte broek kan dragen en die verder niet al te strak zitten. Weet iemand een merk of site waar ik zoiets kan vinden? Of bestaat dat helemaal niet? Ik vind topjes met dunne bandjes erg leuk maar daar moet natuurlijk altijd een bh onder als je zulke hang borsten hebt als ik dan. Of hoe doen anderen dat? Of kan je dat soort topjes alleen aan als je stevige borsten hebt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hillary

Hillary

17-06-2009 om 10:53

Sport, watersport of campingzaak

Ik draag ze meestal met sporten. het geeft wel minder steun dan een bh, dus niet bijvoorbeeld met hardlopen, maar wel met spinnen. Ik heb er een van Nike en een van Reebok. Het is altijd wel even zoeken, want veel keus is er niet. Ik heb ze ook wel eens in een watersportzaak gezien en vorige week zag ik ze bij ons in de campingwinkel hangen van het merk Northface dacht ik. Heb overigens in de kast ook nog een 2 jurkjes hangen van Esprit en van Lacoste met zo'n ingebouwde bh, dus die bestaan ook.

amk

amk

17-06-2009 om 11:12

Bh bandjes aanpassen

ik heb voor zulke topjes bh-s met doorzichtige siliconen bandjes.

Jesse_1

Jesse_1

17-06-2009 om 11:26

Strapless

Ik heb daarvoor bh's zonder bandje over de schouder. En die zitten echt goed (ik ben niet bang dat ze afzakken oid).
Jesse

Tineke

Tineke

17-06-2009 om 11:47

Gewone bh

Wat is er mis met bh-bandjes zien?

Rieke

Rieke

17-06-2009 om 12:01

Tankini

Je hebt van die lange hesjes met een bikinibroekje, te koop bij esprit, wehkamp, heine. daar zit een soort ingebouwde bh in. bedoeld om te zwemmen uiteraard maar kan volgens mij ook prima als top gebruikt worden.

Puck2

Puck2

17-06-2009 om 17:10

Bandjes eronderuit is volgens mij juist hip

Als ik zo om me hen kijk dan is het volgens mij juist ernstig in om bh-bandjes te laten zien. Ik zie haltertopjes en topjes met racerback en daaronder een gewone bh. Vind er ook niets mee als je de bandjes ziet. Al moet ik zeggen dat een wit degelijk bandje nu niet echt staat, een leuk kleurtje vind ik prima kunnen. Of je gebruikt een strappless bh (al vind ik dat je borsten daar vaak zo'n raar model van krijgen of je neemt een bh met doorzichtige siliconenbandjes.

Ik vind die doorzichtige bandjes helemaal niks.

Want doorzichtig of niet, je ziet ze toch! Dan maar een echt bandje in beeld.

Ik heb maar een bescheiden cupmaat, dus een ielig bh-bandje (prima verkrijgbaar in de a of b cup) in een kleur die niet al te saai is of vloekt bij wat je draagt kan mij niet storen. Als ik eens een echt halterding aanheb (jurkje of zo) dan doe ik het gewoon zonder BH. Want dat is natuurlijk echt geen gezicht met een halve BH in beeld.

Ik heb wek zo'n sporttpje met ingebouwde BH. Dat zit wel lekker, maar voor de rest snap ik het voordeel eerlijk gezegd ook niet zo.

Ingrid

Ingrid

monnie

monnie

17-06-2009 om 19:59

Bh bandjes

Ik heb geen grote cupmaat maar wel ernsige hangborsten en kan dus echt niet zonder bh een jurkje of topje aan. Ik ben dus op zoek naar topjes met ingebouwde bh maar dus geen sporttopjes want die zijn van gladde stof gemaakt en zitten meestal strak om je lijf. Ook geen bikini-achtig ding. Wat het nut ervan is vragen sommigen zich af, het lijkt mij mooi staan zonder bh ook wel sexy-er eigenlijk. Maar anders wordt het inderdaad tijd voor mij om wat bh's aan te schaffen met leuke gekleurde of doorzichtige bandjes.

Puck2

Puck2

17-06-2009 om 21:36

Ja maar monnie

Je wil iets wat niet zo strak om je lijf zit en wel een ingebouwde bh heeft. Volgens mij gaat dat al niet goed samen.

monnie

monnie

17-06-2009 om 23:46

Puck2

Waarom zou dat niet kunnen? Ik kan me daar wel een voorstelling van maken hoor, de stof die over de ingebouwde bh valt is een t-shirt/topjes stof, heeft dezelfde kleur als de bandjes van de bh en is vast gemaakt aan de buste van de bh. Haha ik zie het dus al helemaal voor me, heb alleen geen idee of er al zoies te koop is. Dit brengt me wel op een ideetje, ik heb een kennis die erg goed kan naaien, misschien vraag ik haar wel gewoon of zij zoiets kan maken. Koop ik een bh met leuke gekleurde bandjes en dan kan zij er misschien een topje van maken....hmmmm. Maar ik kan me nou niet voorstellen dat zoiets nu gewoon nog niet bestaat.

reina

reina

18-06-2009 om 06:58

Mooie bandjes

Ik heb voor de zomer een paar bh's in diverse kleuren met 'mooie bandjes', die doe ik aan onder topjes ( ik krijg zo nu en dan een complimentje over de mooie bh-bandjes )

Puck2

Puck2

18-06-2009 om 12:45

Monnie, bij de aldi

Ik was vandaag even bij de Aldi en daar zag ik iets liggen wat misschien aan je eisen voldoet. Ik weet niet of het een aanbieding van deze week is of niet want bij deze Aldi laten ze oude aanbiedingen ook altijd liggen.

Idd aldi

Aldi had ze vorige week ofzo in de aanbieding. Ik had ze ook willen hebben. mar het waren voor mij ongeschikte kleuren.
Wat prima werkt is een bh met verwisselbare bandjes. Dan kun je daaraan steeds bandjes maken in een kleur die je leuk vindt bij het topje. En als je geen kant-en-klare bandjes kunt vinden: die zijn heel makkelijk zelf te maken. Simpel stukje geleurd elastisch band of elastiek (tegenwoordig in heel veel kleuren en motiefjes te koop). De benodigde schuifjes, oogjes, haakjes enzo kun je van een oude bh afslopen of gewoon kopen bij een (web)winkel in lingeriebenodigdheden.
Is nog leuk om te doen ook (vind ik).
Suusb

monnie

monnie

20-06-2009 om 22:41

Leuk

Leuk zoveel reacties. Ik vind de topjes van North Face erg leuk, ik ga daar maar eens naar op zoek. Ook ga ik een paar bh's aanschaffen met leuke bandjes. Voor de topjes met bh van de Aldi zal ik wel te laat zijn, denk ik, maar ik kan maandag altijd nog eens kijken voor de zekerheid.
Bedankt voor het meedenken en als iemand nog iets leuks tegenkomt hoor ik het graag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.