Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tophit qua vermaak vakantie 2009

Hadden jullie nog leuke invallen zodat de kinderen zich goed vermaakt hebben afgelopen vakantie? Van die 'tophits' waar ze dagen mee zoet waren?
Laat ze horen, misschien iets voor ons voor volgend jaar?
Hier was dit jaar 'het tentje'goed voor 2 weken vermaak. Oudste kwam ermee aanzetten, mijn tentje, 30 jaar oud (of misschien zelfs meer..) of ze bij vriendin mocht logeren in het tentje. Tuurlijk. Nadat oudste terug was hebben we 'm in de tuin opgezet. Tot vermaak van de hele buurt. Jongste heeft erin geslapen met vriendin in de tuin en met buurmeisje en oudste nogmaals met vriendin en met z'n tweeën. We hebben ervoor gegeten (op 't gras kleermakerszit), ze hebben er dagen in liggen lezen (strips), ervoor gepicnikt, de kinderen met de hele buurt erin gelegen. ooo, en man en ik zijn nog uitgenodigd op visite+maaltijd. Hadden wij een dagje 'vrij' met butagasstelletje van opa en 4 euro boodschappen toverde oudste een echte 1 pans-maaltijd tevoorschijn. Alleen de afwas moesten we wel mee nemen...
groeten albana

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

24-08-2009 om 10:12

Waterpompen

Bij Tangozoon van bijna 5 was het naburige park waar van die waterpompen met van die houten bakken waarin het water naar beneden stroomt staan helemaal favoriet deze zomer. We hebben er erg veel tijd doorgebracht. Overigens tot grote verontwaardiging van Tangodochter, die er dus niets meer aan vond, want zij ging met de BSO ook steeds daarheen. Gisteren ben ik dus maar alleen met Tangozoon gegaan en zat Tangodochter met Tangoman in de bioscoop Harry Potter te kijken.
Tangodochter heeft vooral heel veel plezier beleefd aan naar "nieuwe" (lees tweedehands, maar voor haar nieuw) fiets. Eindeloos veel heeft ze gefietst en zonder klagen. Dat waren we helemaal niet van haar gewend. Voorheen leverde het voornamelijk strijd op om haar op de fiets te krijgen.

Bastet

Bastet

24-08-2009 om 10:17

Tophit

Voor mijn dochter van 9 was het een grandioze tophit dat haar marokkaanse vriendinnetjes dit jaar niet zes weken naar marokko gingen...ze heeft iedere dag heerlijk buiten gespeeld met hen!
Bastet

De planken van ons gesloopte tuinhek...

...die hadden we voor de zomervakantie al naar de stort moeten brengen, maar achteraf gezien was het beter van niet. Mooie, dikke, stevige planken zijn het. Wat ze er al niet mee gedaan hebben. Een vlot, een hut, ter-land-ter-zee-achtige constructies die via de glijbaan gelanceerd werden (jawel, met kind erop..) Hele hindernisparcoursen door de tuin werden ervan gebouwd (voor hunzelf, voor de poezen, of wat dan ook), of jumphellingen voor de afstndsbestuurbare auto.

Ik denk dat we ze maar houden, de planken.

De goten en alle andere pvc van ons tuinhuisje

in combinatie met powertape, touw, zwembad, water, zand.

De meest mooie constructies worden gebouwd. Zelfgemaakte stortdouches, proberen water omhoog te laten stromen. De goten liggen er al de hele zomer en ik denk dat ze in winteropslag gaan.....

Janitha

De eenwieler

Dochter van 12 kreeg de eenwieler voor haar verjaardag in mei,ze is erop gestapt er er de hele zomer niet meer af geweest,ze neemt hem nog net niet mee naar bed

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.