Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marit

Marit

03-12-2009 om 09:39

Top shelf?

Op internet kwam ik Top Shelf Megastores tegen (Rotterdam Utrecht). Wie is daar wel eens geweest? Is dat de moeite waard om voor om te rijden?
Ik ben benieuwd,
groet,
Marit

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

03-12-2009 om 10:29

Heb je een paar uur?

Ik woon er toevallig in de buurt en ben er laatst gaan kijken. MEGA!
Tja wat is je budget en waar hou je van?
Het is geen outlet dus niet goedkoop ofzo.
Het is een warenhuis met afdelingen van allerlei merken. Je komt er tegen: gaastra, boss, ralph lauren, mc gregor, tommy hillfiger, esprit, o neill etc.
Verder is er een enorm aanbod sportkleding. Dus echt een uitgebreid assortiment skispul, zelfs paardrij kleding, allerhande sporten, sport accesoires. Ook kampeer gerei en buiten speelgoed (geen glijbanen, maar meer klein spul)
Ze hebben er ook ballet/dans kleding, wielren spul, hockey, tennis, veel zwemkleding.

Ik heb er uiteindelijk niet echt iets gekocht omdat het mijn merken niet zijn . Ik vind het te duur. Maar ik vond het wel een genot om er te struinen

groet

Ja zeker doen

Ik koop werkelijk alle kleding voor ons gezin bij Topshelf Rotterdam. Sport- en "gewone"kleding. Idd wel veel duurdere merken, maar ook Esprit en Hookipa. Als je zegeltjes spaart krijg je wel 25,00 euro korting bij volle kaart,...dat scheelt dan weer iets.
Momenteel begint vooropruiming dus nog veel keus.

grtz
Lucette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.