Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Asa Torell

Asa Torell

04-03-2009 om 20:20

Tomtom one, waar goedkoop kopen?

Weer eens over navigatie, ik denk dat het wel een Tomtom One Europe gaat worden. Dus nu vroeg ik me af of iemand nog een goede tip heeft waar je deze extra goedkoop kunt vinden? Dan kan ik eens gaan vergelijken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toendertijd

gekocht via bol.com, daar waren ze op dat moment het goedkoopst, ik heb verder nooit een actie oid gezien. Anders moet je even op de vergelijkingssites kijken.

Ik heb even gekeken op de tomtom site daar bieden ze b keuze modellen aan (die hebben dan een krasje op de achterkant oid), vanaf E 90 voor de benelux. Hier hebben we een europe, handig voor de vakantie.

Vandaag voor 155 euro, alleen vandaag

http://www.1dayfly.nl/index.asp

Suzanne

Suzanne

05-03-2009 om 16:34

Expert

Bij Expert nu in de folder: Tomtom One Europe voor 159. Kost hetzelfde bij bol.com. Op kieskeurig vind je een rijtje internet-winkels waar je hem kunt kopen vanaf 149 euro, afhalen in Eindhoven.

Asa Torell

Asa Torell

05-03-2009 om 20:13

Ha, bedankt allemaal!

Ik ga eerst eens naar de b-keus kijken (een kras maakt me echt niks uit!), goed idee, daar zou ik nooit op komen! En anders maar naar expert of bol.com denk ik. Onze laatste internetwinkel-aankopen via kieskeurig waren allemaal geen 100% succes dus voor een tientje sla ik die maar over.

Kieskeurig

ik koop ook veel via internet, heb eigenlijk wel goede ervaringen (op 1 na, sanishop) met kopen via internet. Kieskeurig is dan 1 bron die ik raadpleeg voor de prijs. Nadeel blijft dat als je tomtom stuk is je niet naar de winkel terug kan, ik zou dus hem moeten opsturen naar Bol.com denk ik (weet ik niet zeker).

Via kieskeurig is de goedkoopste europe nu E 120 incl verzenden. Die 3e of 4e edities maken volgens mij niets uit.

Asa Torell

Asa Torell

09-03-2009 om 20:54

Toch maar bol.com

geworden, ik was nog even met een goedkopere webwinkel bezig (inderdaad via kieskeurig) maar toen ik de bijbestelde thuislader maar niet in mijn winkelmandje te zien kreeg had ik er al weer genoeg van.
Met opsturen van kapot spul inmiddels al ervaring een via webwinkel-met-afhaal gekochte magnetron moest naar de importeur omdat die webwinkel failliet was gegaan. Ook iets waarvan ik hoop dat het met bol.com minder snel gebeurt dan met iets kleiners.
Overigens nog een vraagje, hebben jullie zo'n luchtrooster-montage-houder of plakken jullie hem allemaal aan het raam?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.