Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Toegangskaartjes

Ik heb toegangskaartjes van de Kruidvatactie voor Burgers Zoo in Arnhem. Ze staan alleen niet op mijn naam. Worden ze echt alleen maar gescand bij de dierentuin of wordt er ook wel eens gevraagd naar legitimatie oid?
En is er verschil in kinder of volwassenkaartjes bij deze actie?
Ik heb 4x volw en 2x kinder, maar we gaan met 2x volw en 4x kind.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

24-12-2009 om 15:32

Geen idee

Ik ken de actie niet, maar toegangskaartjes voor een dierentuin staan toch nooit op naam? Wat zal het de dierentuin uitmaken of jij ze inwisseld of Marietje?
En volgens mij maken ze ook geen probleem als een kind op een (meestal duurder) volwassenenkaart naar binnen wil. Andersom lijkt me wel problemen geven.

Rinkie

Rinkie

24-12-2009 om 15:37 Topicstarter

Deze staat naam + adres op

Voor de Kruidvat actie moest je je kaartjes op internet activeren, op naam zetten en uitprinten.

Bibi72

Bibi72

24-12-2009 om 16:55

Dierentuin bellen?

Als je de dierentuin belt, kunnen ze je het vast wel vertellen.

Gisteren geweest

Hoi,
Wij zijn gisteren geweest in burgers zoo. Het was heel erg rustig en liepen soms 5 minuten door het park zonder andere mensen te zien!
We moesten gewoon bij de toegangspoorttjes naar binnen (en dus niet eerst langs de kassa) en daar stond zo'n "niet-al-te-oude-jongen", die de streepjescode scande en dat was het.
Sterker nog, we hadden er 3 op elkaar liggen en hij heeft alleen de bovenste helft van het a4-tje opgetild om de onderste streepjescodes te scannen. Hij heeft dus geen naam gezien.
We waren met 2 volwassenen en 1 kind, maar dat maakte dus echt niet uit. Bij de kassa moet je wel zijn voor een parkeermunt en plattegrond, maar daar kijken ze niet eens naar die printjes.

Veel plezier,

Groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.