Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tja , de ikea strijkijzerophanger :-)

Al een behoorlijke tijd ligt naast mijn strijkijzer de ikea strijkijzerophanger. Af en toe neem ik dat ding weer in mijn handen en vraag ik mij af of ik het ding ooit ga gebruiken.

Deze week kwam ik tot de conclusie dat dat ding helemaal niet handig is en wel weg kan. De strijkijzer staat prima op de plank waar die nu kan. Mijn strijkplank kan ik er niet aan hangen want die heeft onder geen doorlopende poten.

Of mis ik de clou van dat ding? Wie heeft dat ding wel in gebruik?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jaaaaaaaaaaaaa

Ik gebruik hem al jaren!ik heb een hoge keukenkast zonder planken,daar staat mijn stofzuiger in,en de bezem en vloerwisser hangen erin,en boven de stofzuiger hangt dus mijn strijkijzer in die houder,ideaal,wil hem nooit meer kwijt!

Pollewop

Pollewop

23-04-2009 om 08:57

Ik ook

Ik had hem ook heel lang in de kast liggen en heb hem uiteindelijk maar eens laten ophangen. Het strijkijzer gaat trouw in de ophang, koud of warm maakt niet uit. Anders bleef hij eerst nog weleens ergens staan om af te koelen voordat hij de kast weer in mocht, dat kwam er meestal op neer dat hij de binnenkant van de kast niet meer zag en continue ergens in de weg stond ;0)

Strijken....?

Wat is dat....??? (hihihi, groet Suus)

Strijkijzerophanger...jaaaaa!

Gebruik `m al jaren. Super fijn ding. De strijkbout kan terwijl hij nog warm is bovenin. En daaronder de plank. De plank hangt aan het ijzer waar je de bout op zet. Met de stoffen kant tegen de muur. Dus welke poten je plank heeft maakt niets uit. Tussen bout en plank zit een ijzertje waar je het snoer van de bout omheen hangt.

dere

dere

26-04-2009 om 14:59 Topicstarter

Helaas.....

Bedankt voor de duidelijke uitleg.

Mijn strijkplank kan niet opgehangen omdat het ijzer van de bout bij mij wat merkwaardig gevormd is. Maar eerlijk gezegd zie ik het nut van het ophangen van een stijkplank ook niet erg ten opzichte van het wegzetten van de plank tegen dezefde muur.

De stijkbout lijkt ook niet helemaal lekker te passen in het rekje en dan hangt het snoer er ook zo rommelig bij.

Ik heb geen kast waar het geheel in kan. Jammer genoeg bleek mijn meterkast iets te smal. En om er een gewone muur voor te gebruiken, daar vind ik het ikea-ding ook weer iets te lelijk voor.

Kortom bedankt voor het ophelderen van de vele vragen die het ding bij me bleven oproepen, maar ik vrees dat het dus niets gaat worden tussen het ikea ding en mij.

Dere

*dan hangt het snoer er zo rommelig bij*?
er zit een rekje onder de strijkijzerhouder waar je het snoer in kan hangen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.