Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ria

Ria

21-04-2010 om 16:59

Tips voor een spel (tijdens vrijgezellenfeest)

Hallo,

Over een poosje gaat een heel goede vriendin trouwen (die hier ook wel eens rondsurft, dus ik hou het even algemeen). Nu mag ik het vrijgezellenfeestje organiseren (leuk hoor), maar gezien een aantal redenen moet er wel even gewerkt worden aan de onderlinge sfeer... En er is een uur te vullen doordat iets niet doorgaat.
Dus dacht ik een quiz of spel te doen, om het ijs te breken en de tijd vol te krijgen. Maar ja, wat, hoe, welke vragen. Is er iemand die een idee of suggestie heeft? Het lijkt me het handigste als het niet alleen vragen aan haar zijn, maar iets waar de aanwezigen ook in betrokken kunnen worden.
Pfoeii, ik weet het effe niet meer.. Zijn er hier mensen die tips, suggesties etc hebben?
Ik hoor het heel, heel graag,
groeten,
Ria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

21-04-2010 om 19:47

Geen spel maar

in onze vriendenkring veel werd gedaan is: iedereen neemt iets mee (mag gekocht zijn, hoeft niet) wat de relatie van de persoon met de bruid uitbeeld. Het grappige is dat bruid bijna altijd helemaal goed zat. Heel bijzonder eigenlijk dat 1 voorwerp een sterkte gedeelde herinnering oproept die hoort bij een bepaald vriendschap.
Maar missch doe je al zoiets?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.