Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tips voor dagje uit haarlem?

He heerlijk, morgen met een oude vriendin op stap. Als stad hebben we Haarlem gekozen; dat ligt lekker halverwege de route voor ons beiden.

Jaren geleden wel eens geweest, en we zullen onze weg wel vinden maar er zijn vast heel leuke winkels (kleding, woonwinkels, schoenen etc.) die net naast de geijkte route liggen. Idem mbt koffie en lunch; waar zijn de leukste tentjes?

Dus lieve Haarlemmers (haarlemsters?) of wie daar vaak komt; als je je tips wilt delen zou dat super zijn!

Oh ja, net pas besloten welke stad het wordt en we gaan morgen al...

alvast dank en groet,
Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

vanuit het station lopend naar centrum, dan heb je al de eerste leuke winkelstraat. Dan richting grote bavo op de markt en dan duik je niet de grote winkelstraat in maar de straatjes achter die grote winkelstraat, daar zitten alle boetiekjes.

verder lunchen bij Juffrouw zonder zorgen en dan achter in het hofje (vraag er naar als je het niet kan vinden), daan bracht ik mijn zomers door, er wonen wat rare types in dat hofje (waaronder een paar bejaarde travestieten die soms pannen naar buiten gooien maar dat geeft wel weer wat reuring).

Rina

Rina

09-04-2010 om 14:27

Huiswerk

Neem de volgende site eens door, maak eventueel printjes en je gaat goed voorbereid op pad

http://www.defunshopgids.nl/index.php?homepage=haarlem

Rina

Rina

09-04-2010 om 14:29

Tegelijk met cobi

Dat gidsje waar Cobi het over heeft, dat is dus de funshopgids waarvan ik je de link naar de site gaf!

Mare

Mare

11-04-2010 om 19:47 Topicstarter

Dank!

We hebben een enige dag gehad, idd vnl in de 'achterafstraatjes'. Wat een leuke stad, en wat een geweldig leuke winkeltjes - echt smullen!

Dank voor jullie tips, we hebben een geweldige dag gehad!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.