Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

20-02-2009 om 21:25

Tips voor burgers zoo in arnhem?

Volgende week gaan we eindelijk eens naar Burgers Zoo, dat wilden we al toen ze die Bush hadden gemaakt

Iemand nog tips over wat we wel en niet moeten doen of volgorde ofzo toevallig?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
An

An

20-02-2009 om 22:07

Leuk

Hoi,
Zorgen dat je er om 10 uur bent, dan heb je nog de hele dag. Ik zou het voor een heel deel van het weer laten afhangen. Bij regen ga je bush, desert(vind ik het minst), ocean doen. Bij zonnig weer eerst het nieuwe buitengedeelte e.d. Als je op tijd bent kun je best alles in de dag stoppen zonder je een rotje te hoeven rennen. Veel plezier!

Groet, An

Bush tip

Eenmaal in de Bush beslaat geheid je camera / bril snel bij deze kille temperaturen.

Damajo

Rafelkap

Rafelkap

21-02-2009 om 08:03

Rechtsaf + aquarium

Linksaf is een speeltuin, wij zijn dus eerst rechtsaf gegaan omdat we anders de hele dag in de speeltuin moeten blijven
En het aquarium, een absolute must, werkelijk prachtig!

Rafelkap?

Als je binnenkomt bij Burgers dan loop je eerst langs de pinguins en als je daarna rechtsaf slaat kom je juist bij de speeltuin! Als je rechtdoor blijft lopen, langs de parkeerplaats zeg maar, dan kom je bij de bush en van daar uit kan je doorlopen naar Ocean en Desert.

Links en recht omgedraaid in berichtje van Rafelkap?

Rafelkap

Rafelkap

22-02-2009 om 08:18

Triple

goed mogelijk dat ik me heb vergist. Het ligt er ook aan van welke kant je komt Maar je ziet de speeltuin al wel van afstand, dus dat kan je mijden (of niet)

Rechts

De speeltuin is rechts van de ingang. Je ziet hem inderdaad al van de weg af. Burgers kun je makkelijk op 1 dag doen, dus volgens mij hoef je niet echt een route te bepalen. De ocean en de bush zijn aan het begin en aan het eind van de dag het leukst. Zeker in de bush zie je dan veel meer dieren dan midden op de dag.
Blijf regelmatig stilstaan in de bush en kijk ook goed tussen de bladeren. Ze hebben veel hagedisjes en wandelende takken die je niet ziet als je echt in rap tempo doorloopt. Desert vind ik echt tig keer niks.
Overigens is het openluchtmuseum naast burgers ook echt een aanrader. Misschien iets voor een volgende keer als je weer eens naar het oosten afdwaalt? Het is een heel groot museum, dus je kan het niet missen (sorry Pelle, kon het niet laten )
n@nny

Wilma

Wilma

22-02-2009 om 18:18

Eet je toevallig ook matzes, dan krijg je korting

Die hebben nu een kortingsactie voor burgers'zoo, twee streepjescodes en dan 25% korting voor maximaal 4 personen.

Ik weet 't, 't was je vraag niet, maar ik dacht ik zég 't maar even .

Veel plezier!

Groetjes,
Wilma

Mari

Mari

22-02-2009 om 19:02

Korting

http://www.rangerclub.nl/nl/actie/gorilla_rescue/aftrap_event/index.cfm

wel alleen op 1 Maart,en zo te zien hoef je niet persee lid te zijn. Vorige actie in Ouwehands was ook erg leuk en de kids worden prachtig geschminkt.

Mari

Mari

22-02-2009 om 21:54

Haha, graag gedaan

Maar de vorige keer was ik ook bang voor grote drukte, alleen de toegangsprijs van €5 was te groot om te weerstaan. Het viel 100% mee. In de park zelf merkte we er niets van, alleen bij het schmink gebeuren was het druk, maar wel goed georganiseerd druk. We waren zo in en uit, even op de foto en we mochten verder het park weer in. Burgers Zoo kan ik met normale prijzen niet betalen, maar nu gaan we wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.