Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

29-05-2009 om 22:12

Tips voor bootjes huren in de omgeving groot amsterdam?

Heeft iemand tips waar je leuk bootjes kunt huren in de buurt van Noord-Holland Zuid en Zuid-Holland Noord?

Ik weet niet eens of ik wel zelf wil peddelen of niet en of ik wel zin heb dit weekend maar het kwam zomaar ineens bij me op want jongste heeft nu ook zijn zwemdiploma.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Broek in waterland

..Oh Pelle, dat is zoooooooo mooi! Je kan kano-en en dan vaar je in een boezem met aan een kant een polder die soms wel 4 meter later ligt.

Of zeilen met een platbodem.

Maar het is vooral prachtig, echt, ik heb dat 10 jaar geleden voor het laatst gedaan, of laat het 8 zijn, ik zie het nog precies voor me! Alles is mooi daar.

krin

krin

30-05-2009 om 11:12

Zuid-holland noord

Dat is een en al plas. De Westeinder (is NH-Zuid), De Nieuwkoopse, de Vinkeveense, de Braassem, de Kaag...
Op de plas vind ik kano's of fluisterboten het leukst, dan kom je ook in de kleinste slootjes en de stiltegebieden. Bij de Nieuwkoopse plassen kun je bij een fluisterboot volgens mij ook een picknick bestellen, en dan aanleggen op een eilandje. Maar idd, Broek in Waterland is ook fantastisch. Veel plezier!

Qwendo

Qwendo

31-05-2009 om 09:51

Holysloot

11 km vanaf Amsterdam Centrum.
Je vaart zo broek in waterland in.
Het is er zo aanbenemend mooi dat je je niet beseft dat je zo dicht bij het centrum zit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.