Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tips voor beautycentrum met dochter?

Met oudste (net 21) deed ik het al een paar keer; tripje naar New York voor 18e en Barcelona voor 21e. Geweldige tijd gehad, heerlijk om weer even zo 1-op-1 tijd te hebben en onvergetelijke herinneringen.

Jongste dochter (bijna 14) meldt zich nu ook; zij wil ook wel eens alleen met mama op stap . Op de vraag wat zij leuk zou vinden kwam ze verrassend (want helemaal niet zo met tutten en uiterlijk bezig); naar een beautycentrum!
Ok, en dan ook een nachtje slapen en lekker hapje eten samen.

Tsja, is denk ik meer dan 10 jaar geleden dat ik er eens in 1 geweest ben, in Ridderkerk meen ik. Kon je niet overnachten en was ook wel wat massaal.

Wie heeft er een tip van een beautycentrum waar je ook - of in de buurt - kunt overnachten? Liefst niet al te massaal, of met hordes of groepen vrouwen. Ik denk als we beiden een schoonheidsbehandeling en iets van een massage kunnen doen het al erg leuk is. En misschien iets van een zwembad en sauna natuurlijk ook erbij.
We wonen omgeving Amsterdam.

Ik hoor het graag!
Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

11-06-2011 om 07:24

Mare

Spa Zuiver in het Amsterdamse bos heeft een hotel en ook allerlei behandelingen!
www.spazuiver.nl

Mare

Mare

14-06-2011 om 21:25 Topicstarter

Dank fiorucci

Die ken ik, althans via oudste dochter, die komt er regelmatig. Is idd wel leuk, maar weer net te dicht bij huis (10 minuutjes) om een overnachting nou echt de moeite waard te maken

Ik zoek nog even verder!

Fiorucci

Fiorucci

14-06-2011 om 22:05

Kijk even...

Daar was ik al bang voor..)
Kijk ook even op www.saunagids.nl daar vindt je heel veel adressen. Ik vind zelf Elysium erg leuk, in Bleiswijk! Goeie behandelingen ook.
www.elysium.nl

Bilderberg

Veel Bilderberghotels hebben ook een beautycentrum. Veel keus, ze zitten op veel plekken in Nederland. Mooie hotels ook, meestal in een mooie omgeving. Zoals bijvoorbeeld in Garderen.
Succes en plezier!
Engeltje

Snuggle's

Snuggle's

16-06-2011 om 15:14

Zwaluwhoeve

Bij de zwaluwhoeve heb je een bijbehorend hotel en heeft vaak hele leuke betaalbare aanbiedingen. Er is veel buiten, dus ik vind het wel iets voor mooi weer. Bij slecht weer is iedereen binnn en wordt het al snel druk.
Elysium in Bleiswijk is mijn favoriete sauna, waar je makkelijk een dag zoet bent. Wel behoorlijk groot, dus misschien te massaal voor jullie?

Snuggles

Fiorucci

Fiorucci

16-06-2011 om 21:47

Maar snuggels

Zwaluwhoeve valt af, als ik de criteria lees: Liefst niet al te massaal, of met hordes of groepen vrouwen...
Elysium is goed te doen, als je oplet welke dag je kiest.

Mare

Mare

17-06-2011 om 20:37 Topicstarter

Elysium en bilderberg

Dank dames!

Zowel Elysium als Bilderberg vind ik goede tips. Zwaluwhoeve spreekt idd wat minder aan, althans voor dit uitje met dochter.
We gaan dit weekend even samen kijken wat ons allebei leuk lijkt. En dan nog even kijken waar we een beetje leuk arrangement kunnen vinden dat niet al te gek duur is .

Leuk, ik heb er zin in om met jongste op pad te gaan. Dank voor jullie tips en meedenken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.