Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koentje

koentje

31-07-2011 om 10:31

Tips stereosetje

Wie heeft er een tip voor een stereosetje voor mijn zoon die;
gemakkelijk te bedienen is
stevig is, bestand tegen een enigzins hardhandige bediening
betaalbaar... er is 135 tot hooguit 200 beschikbaar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Eens met pelle

Hier voldoet dat prima: een draagbare radio met CD-speler. Heb een kind die dat heel veel gebruikt. Verder wordt hier veel muziek via de computer gedraaid of via I-pod in zo'n standaard. Dat laatste is ook heel leuk, zo'n I-pod (kan je verzekering voor afsluiten).

Kaaskopje

Kaaskopje

31-07-2011 om 12:05

Ipod

Nadeel van een iPod is natuurlijk wel dat je de muziek er eerst op moet zetten, maar er kan wel héél veel muziek op. Ik heb er nu een te leen van een dochter en ik vind het voor buitenshuis heel leuk. Je zou die optie dus kunnen overwegen. Daar valt ook niet heel veel aan stuk te maken, tenzij hij ermee gaat gooien uiteraard, maar dan nog. Voor in zijn kamer kun je een iPod dock kopen. Die is voor een redelijk bedrag erbij te kopen.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-07-2011 om 12:12

Pelle

Een draagbare speler voor 20-30 euro kan niet veel soeps zijn toch? Met 13 jaar is de fase van 'made in Taiwan' toch wel een beetje voorbij. Los daarvan ben ik wel met je eens dat iets met ingebouwde boxen wel praktisch is op een tienerkamer. Daar zijn mijn dochters ook mee begonnen in hun puberjaren. Gaat overigens ook best makkelijk stuk als je er ruw mee omgaat.

Fiorucci

Fiorucci

31-07-2011 om 13:45

Kijk eens

Kijk eens op marktplaats, ik heb er een schitterende Kenwood stereoset gekocht voor 25 euro..

Nou kaaskopje

Mijn dochter heeft al jaren zo'n goedkoop ding en gebruikt het vaak en kan af en toe ruw doen met haar spullen. Voor op de slaapkamer is het prima hoor!
Met een budget van 200 euro zou ik voor I-pod met afspeelding (van goedkoper merk) gaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

31-07-2011 om 16:21

45 euro

Wij hebben ook van die draagbare alles in 1 apparaten gehad van rond de 45 euro en het voldoet ook wel, maar je kunt (vind ik) wel merken dat het geen topweergave oplevert. Als het geld ervoor beschikbaar is zou ik dus voor meer kwaliteit gaan.
Pelle: een jongen van 13 valt niet meer onder de categorie 'kinderkamer'. Iets volwassener spul is dus echt niet raar. Of dat een succes is hangt heel erg af van het kind zelf. Een rommelkont kun je beter iets compacts geven, een pietje precies die overal heel netjes mee is zal losse boxjes best aankunnen.

koentje

koentje

03-08-2011 om 10:33

Gale...... pelle

mijn zoon is allebehalve gemakkelijk te bedienen en stevig al evenmin... ☺

Pelle het is inderdaad een punt; ik ben eens gaan vissen waarom hij eigenlijk iets wil met losse boxen.... bleek het te gaan om de aanwezigheid van een afstandsbediening... Ik heb hem nu overgehaald om toch een compact goedkoper setje te kopen zodat hij geld over had voor andere dingen...

Draagbaar en afstandsbediening

Combinatie van draagbaar en afstandsbediening bestaat ook. Zomaar een voorbeeld op marktplaats: advertentienummer 466171528 (gewoon invullen in het zoekveld). Ze zullen vast ook wel nieuw bestaan, en geavanceerder.

Helemaal leuk (met ab en dvd)

http://www.otto.nl/product/5569900?cmp=Beslist_datafeed&utm_source=beslist

binnen budget, en dan kan hij ook nog een dvd-tje kijken op z'n kamer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.