Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tips koninginnedag drenthe/groningen?

Wij (omg. Randstad) gaan vrijdag onze jongste ophalen van haar ponykampweek in Groningen. Om er zelf ook even lekker tussenuit te zijn gaan we donderdag al weg, en hebben op de valreep leuk hotel geboekt in Buinen, Drenthe.
We willen bijtijds weg, en dan 's middags ergens lekker Koninginnedag meevieren.

Om nou te voorkomen dat we de hele middag kwijt zijn met rondrijden, parkeren, kijken ('nee, is niks'), instappen, rijden etc. (haha) - graag jullie tips. Wat is leuk daar in de buurt?
Hoeft geen enorme heisa te zijn of kermis of zo, gewoon leuk, landelijk, leuke plaatsjes waar wel het eea gebeurt. We horen het graag, dank alvast!

Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mare

Mare

29-04-2009 om 16:21 Topicstarter

Nou.. helemaal geen k'dag in drenthe?

Niemand met een tip voor een leuke plaats in Drenthe op Koninginnedag??

Monique D*

Monique D*

30-04-2009 om 01:20

Geen tip, maar...

.. omdat echt niemand reageert (vreemd, er zijn toch wel mensen uit die regio hier) kan je misschien bij het hotel waar je verblijft of bij een toeristeninfo-centrum/VVV-kantoor vragen waar je in een landelijk plaatsje in Drenthe een leuke koninginnedag kan meemaken? En als je verder geen goede info kan vinden, rijd eens naar de grotere plaatsen als Emmen of Assen?

Lynna

Lynna

30-04-2009 om 07:46

Assen

Ik heb een paar jaar geleden koninginnedag in Assen gevierd met mijn toen kleine kinderen. Dat was erg gezellig. Hoe het daar is als je alleen met volwassenen bent, weet ik niet.

Ik hoop dat je ondertussen een leuke bestemming hebt gevonden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.