Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tips gevraagd voor 21e verjaardag zoon

Wie heeft er leuke tips voor een kado voor mijn zoon die deze zomer 21 wordt.Voor zijn 18e verjaardag hebben we hem een mooi horloge gegeven maar voor zijn 21e willen we ook graag iets bijzonders doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

23-03-2009 om 10:39

Ehhh ....even denken..

moeilijk wel! want wie kent je zoon beter dan jij?

een mooie vulpen die je laat graveren?
avondje uit trakteren?

pfff ik heb weinig inspiratie merk ik!

MaximeM

MaximeM

23-03-2009 om 11:13

Iets doen?

Hoi,

Iets met het hele gezin gaan doen? Ik vind vaak een herinnering aan een leuke dag met zijn allen waardevoller dan een kado. Zeker nu je zoon wat ouder is en het 'samenmethetgezin' dingen doen niet zo vaak meer voorkomt. Je zou kunnen denken aan een pretpark of iets aparts zoals een workshop bijvoorbeeld klimmuur, slipcursus, golfclinic, ballonvaart, pokeren, maar ook een kookmiddag of cocktailshaken is natuurlijk erg leuk. (google maar eens op workshops, er is veel te vinden) en natuurlijk met zijn allen meedoen is het leukste.

Als je het minder prijzig wilt maken kan je natuurlijk ook gaan bowlen of midgetgolfen met eten erbij?

Maxime

groentje

groentje

23-03-2009 om 18:51 Topicstarter

Juist

Omdat ik hem zo goed ken vind ik het zo moeilijk.Hij is totaal niet materialistisch en geeft weing om dure dingen.Een vulpen gaat het niet worden want hij heeft de pech extreem transpirende handen te hebben en ik heb ook geen idee wat hij ermee zou moeten doen.
Een dagje uit doen wel elk jaar . Six flags enz gaat er altijd wel in maar omdat we dit al regelmatig doen is dat niet echt wat ik zoek. Ik kreeg van een collega de tip om hem in een exclusieve auto te laten rijden, een Lamborgini of Ferrarie maar dat is echt zo idioot duur dat ik dat zonde vond.
Het mag echt wel wat kosten hoor maar 459 voor een uurtje racen , nee helaas, dat zien we niet zitten.
Lastig hoor, maar wie weet wat voor een tips ik hier nog krijg.
Bedankt alvast, Sandra

Dit?

Een ballonvaart lijkt mij zelf geweldig, heb ik ooit gedaan en dat vergeet je nooit meer.

Maar dit is ook wel leuk misschien ?http://www.nostalgischrijden.nl/

Damajo

Idee

Mischien een beetje ouderwets maar mijn man heeft van zijn ouders voor zijn 21 ste verjaardag een mooie zegelring gekregen. Hij draagt hem nu nog.

gr aapie

Rotekapelle

Rotekapelle

28-03-2009 om 15:53

Krant geboortedag

Bij veel kranten kun je een krantvoorpagina (of hele krant?) van je geboortedag laten toesturen. Mijn zoon heeft dit voor zijn 21 verjaardag gekregen en vond dit een heel leuk cadeau, in een lijst aan de muur een leuke herinnering.

weet niet of dit is want je bedoelt? maar toch maar even opgeschreven.......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.