Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

opstap

opstap

16-10-2009 om 18:07

Tips gevraagd: op stap met dochter

ik wil even jullie hulp vragen. Voor een aantal dagen in de herfstvakantie hebben wij al uitjes gepland. We gaan er een gezellige week van maken. Maar nu: op donderdag heeft zoonlief een dag met zijn voetbalteam. Ik wil dan graag iets alleen met mijn dochter gaan doen, doen we eigenlijk veel te weinig.. Ze is 10 jaar en nogal slim, we gaan al naar een museum deze week (met het hele gezin) en naar de film. Wie kan er nog meer leuke dingen uit zijn/haar mouw schudden of heeft kort geleden iets leuks gedaan en wil dat met mij delen? Wij wonen in het midden van het land en hebben tot ongeveer half 4 s middags ipv paardrijles..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

16-10-2009 om 18:42

Shoppen?

Mijn dochter zou in dat geval ervoor kiezen om (met de trein dat is erg leuk) erop uit te gaan naar een grotere winkelplaats, daar lekker een nieuw kledingsetje te gaan shoppen en bij de Hema een kaasbroodje te gaan eten.

Fraz

Fraz

16-10-2009 om 19:00

Misschien

naar Corpus (als je zoon daar nog te jong voor is) of naar een museum die vooral voor haar leuk is of inderdaad naar een leuke stad/shoppen

Guinevere

Guinevere

16-10-2009 om 19:39

Rondvaart etc.

Vorig jaar heb ik met zoon van 7 een hele dag een uitstapje gemaakt. We gingen naar Rotterdam. Eerst een rondvaart (ook langs de havens), daarna naar het museum, toen naar de Euromast en daarna zijn we ingecheckt in een hotel, hebben daar met zijn 2-en gedineerd en een leuke film gekeken op de hoteltv. De volgende ochtend hebben we een uur in het ligbad gezeten. We hebben thuis nl. geen bad. Het hele uitje was zeer geslaagd, dus als ik jou was zou ik er een avond en een nacht aan vastkoppelen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.