Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sita

sita

16-11-2009 om 21:07

Tips gevraagd: humoristische film voor kerst

Ik zoek voor ons een leuke feel good film.
Vorig jaar hebben we gezien christmas with the kranks, dat vonden we erg grappig.
Het jaar daarvoor home alone deel 1, ook leuk.
En cheaper by the dozen, meet the fockers (niet echt echte kerstfilm, wel leuk).
Wie heeft tips?
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

16-11-2009 om 21:40

Een oudje

uit 1993, dus misschien ken je 'm al: Groundhog Day! Blijft een van mijn favoriete films.
Niet echt een kerstfilm, maar wel een "winterfilm".

groet
Julia

Brianna F

Brianna F

17-11-2009 om 08:50

The grinch

Jim Carrey is zo leuk hierin.

Ayanna

Ayanna

17-11-2009 om 10:40

Nog een oude

En eigenlijk een flauwe maar hier al tig jaar traditie: National Lampoon's Christmas Vacation, met Chevy Chase.

Massi Nissa

Massi Nissa

17-11-2009 om 20:32

Ja!

Zowel The Grinch als Groundhog Day zijn allebei ontzettend leuk. Groundhog Day staat sowieso in mijn top dertig van leukste films aller tijden.
Groetjes
Massi
PS: Ik kan niet op andere leuke kerstfilms komen. Ja, zelf vind ik "It's a Wonderful Life" van Frank Capra fantastisch, maar die is vrees ik veel te oubollig voor het moderne kind. Maar ik kan me vergissen - ik hoop het eigenlijk. Dan zal mijn dochter hem straks misschien ook waarderen.

Sfeervol

Misschien niet uit het genre humor, maar mijn eeuwige klassieker hier is Tim Burton's 'The Nightmare Before Christmas'!! Ik kijk hem ieder jaar en mijn kinderen heb ik op zeer jonge leeftijd ook al geindoctrineerd

Brianna F

Brianna F

18-11-2009 om 08:48

Clo

Absoluut de favoriet hier bij de kinderen.

Leuk

Wij hebben heel leuke herinenrimgen aan Jingle all the Way met Arnold Schwarzenegger. Was de eerste ondertitelde film waar we met onze zoon in de bios naar toe zijn geweest. Echt een kinderkerstfilm.

Brianna F

Brianna F

18-11-2009 om 13:32

Zoveel leuke

Het eerste deel van The Santa Clause (met een "e" aan het eind) Zonder is nl. ook een kerstfilm.
Deze is met Tim Allen en echt heel leuk voor jong en oud.
The polar express is ook heel leuk, een pixar film

Brianna

Als je kinderen van Tim Burton houden: 2010 zou Alice in Wonderland uitkomen (in de stijl van Sjakie). Er is vorig jaar een cd uitgekomen van The Nightmare Before Christmas, met de soundtrack gecovered door allerlei (alternatieve rock-) bands: Nightmare revisited

Brianna F

Brianna F

19-11-2009 om 13:47

Clo

Dat van die cd wist ik niet, bedankt, ik zal het ze zeggen.
Alice was al bekend, ze vertelden me het al een week of wat geleden. Met ook een rol van Johnny Depp.

Bastet

Bastet

20-11-2009 om 16:13

Clo

Lijkt me leuk die cd,bedankt vd tip!
groetjes,bastet

Brianna en bastet

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik hem vind (op één of twee nummers na)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.