Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tip: poxclin (waterpokken)

Ik wilde even wat delen. Mijn mannetje had waterpokken. Vroeger deed je een zemelenbad, mentholpoeder of VSMemulsie.
Nu had ik een tip: Poxclin. Iets wat je bij de Etos kan halen of online (verder soms moeilijk te vinden). Kost even wat, maar wat een fantastisch spul zeg! Binnen 2 dagen had hij droge plekjes en bovenal binnen 5 minuten na smeren ook geen jeuk meer. Het is een soort foam wat je smeert op zijn huid en het verkoelt. Ik wilde dat even met jullie delen. Mannetje is er gewoon heel vrolijk onder gebleven, nauwelijks gekrabbeld en nu nog even wachten tot de plekjes weg zijn.
groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

19-05-2009 om 14:02

Heu

Is dit reclame??

(de naam corine komt mij niet zo bekend voor, nl)

Guinevere

Guinevere

19-05-2009 om 14:18

Tinus

Corine ken ik wel! Ik moet wel zeggen: ze kan zo meedoen in een reclamespot voor dit middel...

*corine*

*corine*

19-05-2009 om 14:24 Topicstarter

Tinus als je blieft zeg

Heb je niets beters te doen dan meteen als eerste te reageren met mekkeren? Ik ben gewoon blij dat mijn zwaarbepukkelde mannetje er zonder al te veel toestanden doorheen gerold is dank zij dit middel. Wilde dat het waar was, dat ik reclame maakte, dan had ik er meteen geld voor kunnen vangen.
gegroet

Zelfs ik

die een tijd niet actief is geweest kent de naam corine...
Ik moet altijd wel lachen omdat wantrouwen hier...

Jet Burg

Jet Burg

19-05-2009 om 15:19

Sterker nog, tinus

Ik zat met Corine in de auto en naast haar op de meeting en ze liep achter jou aan toen je ons naar donkere steegjes leidde...

Maarre bedankt voor de tip, ik zal 'm zeker onthouden, mijn mannetje heeft nog geen waterpokken gehad, maar altijd handig om vast op te schrijven wat goed helpt mocht het zo ver zijn.

Petr@

Petr@

19-05-2009 om 17:49

Corine

Is dit specifiek voor waterpokken of een middel tegen jeuk?

gr.
Petr@

Kari1

Kari1

19-05-2009 om 19:56

Petra

Het werkzame stofje in dit middel is 2QR (uit te spreken als: to cure). Het is een patent van het bedrijf Bioclin. (BioClin is a Dutch company based in Delft, Holland. It was founded in 1989 by Annelize Goedbloed, Medical Biologist and her son Floris Koumans, Strategic Management.)
Ze brengen meer producten met 2QR op de markt, o.a. Multi-Gyn, Multi-Mam, Multi-Oral. 2QR zou werken bij vaginale problemen, tepelproblemen, aambeien, tandplak en slechte adem, maagproblemen, acne, zweetvoeten, hoofdroos, oogontsteking, luieruitslag en meer. Niet alleen waterpokken dus .
“PoxClin” (dus 2QR) “ondersteunt de natuurlijke afweer van de huid en versnelt het natuurlijke genezingsproces”, “Bevat een natuurlijke bioactieve bacterieblokker”, “Doodt bacteriën niet maar blokkeert ze, zodat ze geen schade kunnen aanrichten” “Laat de goede en nuttige bacteriën ongemoeid”. Een middel dat zelf het verschil kan zien tussen slechte en goede bacteriën, dat is echt erg knap.
Kari

amk

amk

19-05-2009 om 22:17

Kari

"Laat de goede en nuttige bacteriën ongemoeid”. Een middel dat zelf het verschil kan zien tussen slechte en goede bacteriën, dat is echt erg knap."

Dat zou nog wel kunnen als je werkt met bacteriofagen. Die zijn zeer bacterie specifiek. En zijn breed toepasbaar, alleen onder gesneeuwd bij de breedspectrum antibiotica.
(gister was een uitzending van Teleac hierover:
http://www.teleac.nl/?project=2351345 : beter zonder antibiotica)

Alleen dit middel werkt volgens mij niet zo.

*corine*

*corine*

20-05-2009 om 00:06 Topicstarter

Jet en anderen dames

Jemig, was ik op stap met Tinus.... hahaha, nou lekker opgelet door mij. Zit er eindelijk een man bij. Vandaar dat we elkaar niet zo kennen. We zagen elkaar toen al niet.........
Maarrehh... Tinus... doe je ook aan excuses of alleen aan commentaren?
En dames, bedankt voor het in de bres springen!!!!

*corine*

*corine*

20-05-2009 om 00:08 Topicstarter

Petr@

Kijk even op hun site: www.poxclin.nl voor uitleg. Wat Kari en AMK erbij schrijven gaat mijn pet echt te boven hoor

Holiday

Holiday

20-05-2009 om 08:42

Corine /tinus (ot)

Mag een mens hier alleen iets posten als de nick bekend is? Het is een openbaar forum hoor, geen ontmoetingsplaats van ouwe bekenden. Bah!

amk

amk

20-05-2009 om 09:35

Holiday (ot)

en juist omdat het openbaar is is het verstandig toch kritisch te blijven over de gene die het bericht post.
Het kan net zo goed een farmaceut zijn die probeert zieltjes te winnen.
En dan is het wel fijn om nicks / mensen wat vaker te zien.

toja

toja

20-05-2009 om 09:41

Corine!

Fijn dat het nu al weer beter gaat met je mannetje en dat je er wat voor gevonden hebt. Hier wordt het nu ook verkocht door de DA.
Groetjes Toja

*corine*

*corine*

21-05-2009 om 13:35 Topicstarter

Holiday (o.t.)

Ik probeer je vraag te begrijpen, maar ik weet nu niet zo goed waar je BAH op roept. (ik ben niet eens blondttt hooguit grijs onder mijn verf) Corine is mijn echte naam, niet eens een nick en ik wandel al ongeveer 8 jaar rond hier op OOL. Hou er zelfs vrienden aan over!
Echter Tinus hangt nog veeeeel langer rond hier en houdt alles en iedereen kritisch in de gaten. Op zich niet verkeerd natuurlijk, net wat AMK zegt. Echter dit keer heeft Tinus niet zo goed opgelet of research gepleegd, anders wist hij natuurlijk best wel dat ik hier vaker rond wandel. He Tinus? Tinus????? Joehoeeee waar ben je nu opeens?
oh en de waterpokjes zijn bijna verdwenen. Ik ben een gelukkige moeder

Kari1

Kari1

22-05-2009 om 11:05

Waarom

zou Tinus excuus moeten aanbieden?? Zijn reactie op de posting was: "Is dit reclame?? (de naam corine komt mij niet zo bekend voor, nl)" Met zo'n vraag lijkt mij weinig mis. En het antwoord is: Nee hoor Tinus, *corine* post wel vaker, geen kwestie van een middel-pusher hier.
Tja, je kúnt natuurlijk beledigd zijn dat je nick niet stante pede wordt herkend. Maar je kunt ook gewoon de vraag beantwoorden.
Amk, ook bacteriofagen kunnen niet uit zichzelf een onderscheid maken tussen goede en slechte bacteriën. Ze pakken uitsluitend de bacteriesoort waarvoor ze gemaakt zijn, en dat kunnen goede of slechte zijn. (I.h.a. de slechte natuurlijk, het is niet zo zinvol om fagen te maken die goede bacteriën opruimen, maar die zouden ook gemaakt kunnen worden.) De fagen weten alleen: dié bacterie moet ik hebben, en niet: die is goed dus die laat ik met rust, maar die is slecht dus die pak ik.
Voor info kijken op de site van poxclin heeft net zoveel nut als kijken op de site van een wasmiddel of het goed zal werken. Niet onderbouwde reclame.
Kari

amk

amk

22-05-2009 om 19:51

Kari (ot)

dat schreef ik al, "ze zijn zeer bacterie specifiek".

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.